2737
2739
خانمایی که پسر دارن وپیش دکتر رفتند برای تعیین جنسیت بگن چه رژیمی و رعایت کردن و به غیر از رژیم دیگه چکار باید کرد تا بچه ام پسر شه


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آیا دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدن وجود دارد؟ تحقیقات انجام شده در خارج نشان داده که تغذیه نیز تا حدودی در تعیین جنسیت مهم است. به دلیل تنوع و تفاوت عادت های غذایی در کشورهای مختلف ، رژیم غذایی استانداردی برای تعیین جنسیت جنین وجود ندارد . اما طبق تحقیقات می توان از تعادل یون های منیزیم ، سدیم ، پتاسیم و کلسیم در بدن می توان استفاده کرد.
برای شروع رژیم، حداقل دو پریود ماهانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، مورد نیاز است یعنی حداقل 2 ماه قبل از بارداری و رژیم باید تا زمانی که بارداری با انجام تست های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص می شود، ادامه داشته باشد.
ابتدا باید مطمئن شویم که ممنوعیتی برای اجرای رژیم نداشته باشید. مثلاً رعایت رژیم غذایی برای پسردار شدن در موارد: فشار خون بالا، ناراحتی های قلبی و نارسایی های کلیوی ممنوع است. رعایت رژیم غذایی برای دختردار شدن در موارد: اختلالات عصبی، بالا بوودن کلسیم خون و نارسایی های کلیوی ممنوع است.
برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف کلسیم محدود گردد. مواد غذایی زیر توصیه می شود:
مرکبات- زردآلو- آناناس- موز- هلو- گلابی- سیب- گوجه سبز- آلو- خیار- خرما- گیلاس- تمشک- توت فرنگی- انجیر- خربزه- آب میوه و سبزی- حبوبات- کنگرفرنگی- گوجه فرنگی- پیاز- چغندرقرمز- زیتون- قارچ- کلم- ذرت- نخودسبز- سیب زمینی- سبوس- گندم- شاه بلوط- تره شاهی- کنسرو ماهی- ژامبون- کره- ماء الشعیر- کلوچه- نوشابه گازدار- نقل- قهوه- چای- مایونز.

برای دختر دار شدن باید از مواد غذایی حاوی کلسیم بالا استفاده شود و مصرف سدیم و پتاسیم محدود گردد. مواد غذایی زیر توصیه می شود : پنیر سفید- ماست – شیر – تخم مرغ – بادام و بادام زمینی بدون نمک – گردو – لوبیا سبز – مارچوبه – کاهو سبز – ماکارونی – گوشت 100 گرم در روز – ماهی که با بخار پخته شده باشد و آبش کاملاً گرفته شده باشد.
اگر چه اصول کار ساده است ولی روش اجرای آن آسان نیست و دقت دراجرای آن شدیداً لازم است و بایستی تحت نظر یک متخصص تغذیه صورت پذیرد.
این رژیم بایستی توسط زن رعایت شود ولی مصرف آن توسط زوجین موجب آسانی اجرای آن می شود. در ضمن ترکیب یونی داروهایی که زن در طول مدت اجرای رژیم دریافت می کند، مهم است بویژه قرص هایی که به شدت غنی از سدیم هستند.
بنابراین توصیه می شود مصرف تمام قرص های ضد بارداری در دوران اجرای رژیم متوقف شود. بنابراین برای پیشگیری از بارداری از سایر روش ها همراه با روش نزدیکی منقطع استفاده شود.
البته بایستی تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود چون ممکن است در مواردی پاسخ ندهد.
2731
قبل نزدیکی با جوش شیرین خودت و بشور میگن واژن اسیدی میشه و محیط اسیدی واسه پسر شدن خوبه و با سرکه شستن محیط و غلیایی میکنه و واسه دختر شدن خوبه و دقیقا روزای تخمک گذاری نزدیکی داشته باش میگن اسپرم قوی واسه پسر شدن لازمه.
2740
غذا زیاد مهم نیست اگه پریودتون منظمه یعنی دوره 28 روزه داره تعیین روز تخمک گذاری به روش سونو واژینال بالای 99 درصد جواب میده


از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود... زنهار از این بیابان وین راه بی‌نهایت.

من رژیم خاصی نداشتم ولی رفتم سونو گفت یک فولیکول بالغ داری که هر لحظه ممکنه آزاد بشه منم اومدم خونه و رفتم پروژه همون ماه هم گرفت الان نی نی گلم پسمله
روز تخمک گذاری دررابطه با پسر دارشدن خیلی مهمه
تازه من عادت داشتم با سرکه خودم رو بشورم

مامانم هم همیشه اینکار رو میکرد و میکنه

من سه عدد برادر دارم

ربطی به این چیزا به نظر من نداره هرچی صلاح خدا باشه
*****ذهنم آشفته، خواب هایم پریشان، خنده هایم فتوشاپی ، درد و دل هایم با دیوار فیس بوک و وبلاگ ! میزان همدردی ها هم با نظر !!! و تکرار پشت تکرار... *******
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز