2737
2739

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
مناظره ترامپی ن‍ژاد با هیلاری کلینتون از آیدین سیارسریع


روزنامه تلگراف لندن گزارشی را درباره دونالد ترامپ منتشر کرده و او را در مناظره ها بدتر از محمود احمدی نژاد عنوان کرده است. بی قانون ضمن تقبیح اینگونه مقایسه ها و محکوم کردن دست درازی به اسطوره های طنزپردازی ایران نمونه ای از یکی از مناظره های دونالد ترامپ با هیلاری کلینتون را منتشر می کند تا معلوم شود ادعاهای روزنامه های انگلیسی کذب محض است.
مناظره مرحله آخر ریاست جمهوری بین «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری خواه و «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات دونالد ترامپ: من ابتدا خدای بزرگ را شاکرم که این فرصت را فراهم کرد که در خدمت مردم عزیز امریکا باشم. من می خواهم در ابتدای عرایضم یک گله ای بکنم از برخوردهای غیرمنصفانه و ظالمانه ای که جبهه مخالف و حتی جبهه موافق علیه اینجانب صورت گرفت. امروز تنها هیلاری کلینتون در مقابل من نیست، بلکه سه دولت پی در پی در مقابل من قرار گرفته اند. دولت آقای اوباما، آقای کلینتون و آقای کارتر... خانم هیلاری!‌ من به شما علاقمندم. به شما اطلاعاتی داده اند که شما به دلیل دوری از سیاست اینها را باور کرده اید. آن زمانی که من در تلویزیون داشتم مردم را شاد می کردم شما کجا بودید خانم کلینتون؟ آن زمانی که بنده در ماه میلیون ها اشتغال می زاییدم شما چه کار می کردید؟ بنده قصد یادآوری ندارم ولی شما ایمیل های خصوصی تان را از طریق ایمیل وزارت خارجه می فرستادید. این ایمیل ها در اختیار من قرار گرفته است خانم کلینتون. من از مجری اجازه می خواهم که بخوانم.

مجری: این کار درست نیست آقای ترامپ.
ترامپ: باشه. پس من می خوانم!‌ روز سیزده می 2011 شما در حالی که وزیر امور خارجه امریکا بودید در ایمیلی به بیل کلینتون نوشتید سر راه داری میای سیب زمینی بخر. آیا این مصداق استفاده از امکانات دولتی برای اهداف سیاسی و انتخاباتی نیست؟ خانم کلینتون!‌ در سال 2012 افراد ما در سفارتمان در لیبی به شما ایمیل دادند که ما اینجا امنیت جانی نداریم،‌ شما داشتی در ایمیل با خانم ریحانا گیم بازی می کردی. من به شما علاقمندم خانم کلینتون!‌ ولی امروز ببینید چه کسانی با من مخالفت می کنند. من از شما می پرسم! آقای اوباما با این کشور چه کردند؟ (لبخند) خاورمیانه را دادیم،‌ با کوبا مصالحه کردیم،‌ امریکای جنوبی را دادیم،‌ من امیدم به آقای چاوز بود... او را هم دادیم. خانم هیلاری!‌ من به شما علاقمندم. من از شما می پرسم، البته نمی دانم چرا ولی بروید ببینید آقای میت رامنی، آقای مک کین... پسران آقای بوش با اموال این مملکت چه کردند.
هیلاری کلینتون: اینها به من چه ربطی داره آقای ترامپ؟ خودشان باید پاسخ گو باشند. به من چه؟
ترامپ: بالاخره از شما دارند حمایت می کنند ولی من تنهام!‌ کی از من حمایت می کنه؟
مجری: وقت شما تمام است آقای ترامپ.
ترامپ: یک دقیقه دیگر حرف بزنم،‌ دیگر تمام!‌
مجری: وقت نداریم دیگه.
ترامپ: تمام، تمام!‌ خانم هیلاری... من عکس یک خانومی اینجا دارم. اجازه دارم راجع بهش صحبت کنم؟
هیلاری: نه!‌ اجازه ندارید.
ترامپ: باشه پس لطفا دوربین این عکس رو بگیره. خانم هیلاری (لبخند + عروسی در دستگاه گوارش) این پرونده یک خانم است. شما این خانم را می شناسید!‌ خانمی به نام مونیکا لوینسکی!‌ این خانم در زمان ریاست همسر شما از امکانات دولتی بطور غیرقانونی استفاده کرده است.
هیلاری: امکانات دولتی!‌ ترامپ: بهرحال همسر شما هم زمانی جزو امکانات دولتی بود.
مجری: وقت شما تمام است آقای ترامپ. ترامپ (با لبخند): متاسفانه عده ای صاحب قدرت، ثروت و زر و زور و تزویر علیه این خادم ملت،‌ این عاشق آمریکا و ناجی شکوه و هژمونی این سرزمین بزرگ قرار گرفته اند و نمی گذارند بنده حقایق را به طور کامل خدمت شما عرض کنم. امیدوارم چند روز دیگر بیست دقیقه وقت باید در اختیار من بگذارند که من بتوانم از خودم در مقابل این هجمه ناجوانمردانه استفاده کنم.

پی نوشت: این شبیه احمدی نژاد بود؟ انصافا شبیه بود؟ یک ذره شباهت داشت؟ فقط عکس خانوم نشان می داد!‌ وگرنه چه شباهتی داشت؟ مرگ بر انگلیس.
2740
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز