2777
2789
عنوان

در چه حالین 😁💃

| مشاهده متن کامل بحث + 218 بازدید | 24 پست
خدایا از ۴ صبح خوابم بهم ریخته پاشدم قرصهای بارداریمو بخورم دیگه خوابم نبرد چرا انقدر بد خواب شدم سر ...

چند هفته ای عزیزم 

ثمره عشقمون 🤩🥰 نفس منی...قلب بابایی... منو بابا هم که بدون هم نمیتونیم... بالاخره اومدی خدایا همه چشم انتظارها و به حاجتشون برسون.. تاریخ 14/12/1401خاص ترین تاریخ زندگی مشترک منو بابایی
رفتم بالا سرش آروم بهش گفتم گفت نه روله فردا میگیرم 😊 (نه عزیزم فردا میگیرم)

کرد هسی 

ثمره عشقمون 🤩🥰 نفس منی...قلب بابایی... منو بابا هم که بدون هم نمیتونیم... بالاخره اومدی خدایا همه چشم انتظارها و به حاجتشون برسون.. تاریخ 14/12/1401خاص ترین تاریخ زندگی مشترک منو بابایی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند هفته ای عزیزم

اواسط ۱۸ هفته

و شما؟

شخصی به دیدن عالمی رفت وپرسید رازجوانی ات چیست عالم پاسخ داد با ابله بحث نکردم .شخص پرسید مگر میشود...؟!عالم گفت راست میگویی نمیشود!!!😆😆😆 اگه جواب پستای ابلهانه و توهین امیز رو ندادم بدون اونا راست میگن😉اینم آخر امضام مجبور شدم اضافه کنم درخواست دوستی ندید لطفا حتی شما دوست عزیز!!!

کرد هسی 

نه فداتشم یه چیزی بین کرد و لر نمی‌دونم بدونی یا نه(لکم)

با افتخار زاده لرستان⁦♥️⁩فقط اونجا که فرح علیپور میگه :نرخ بوس دخترو نرخ زعفرونه پس قدر خوتونه دونسوعیت😎،ویییی افری قمر تاج هل و دارچینی بفرما تا ریم و شو نشینی،سلطان چوپی های دوپای لرستان هستم😂کمانچه باز کل طایفه بنده هستم😆هه گوتم وری وری تا بینم بالاته،حالوعه کنم خره حالوعه گنم خره مر کنم گرونه آی مر گنم گرونه؟یک عدد گوطلای شلیطه هستم در خدمت نی نی سایتای عزیزززز.
اواسط ۱۸ هفته و شما؟

اواسط 19

ثمره عشقمون 🤩🥰 نفس منی...قلب بابایی... منو بابا هم که بدون هم نمیتونیم... بالاخره اومدی خدایا همه چشم انتظارها و به حاجتشون برسون.. تاریخ 14/12/1401خاص ترین تاریخ زندگی مشترک منو بابایی
اواسط 19

بسلامتی بچه اولته آره؟

شخصی به دیدن عالمی رفت وپرسید رازجوانی ات چیست عالم پاسخ داد با ابله بحث نکردم .شخص پرسید مگر میشود...؟!عالم گفت راست میگویی نمیشود!!!😆😆😆 اگه جواب پستای ابلهانه و توهین امیز رو ندادم بدون اونا راست میگن😉اینم آخر امضام مجبور شدم اضافه کنم درخواست دوستی ندید لطفا حتی شما دوست عزیز!!!

نه فداتشم یه چیزی بین کرد و لر نمی‌دونم بدونی یا نه(لکم)

آره میدونم... خوشحال شدم از آشنایت... خود بخود خونم رو غرب کشور میجوشه 

ثمره عشقمون 🤩🥰 نفس منی...قلب بابایی... منو بابا هم که بدون هم نمیتونیم... بالاخره اومدی خدایا همه چشم انتظارها و به حاجتشون برسون.. تاریخ 14/12/1401خاص ترین تاریخ زندگی مشترک منو بابایی
بسلامتی بچه اولته آره؟

آره عزیزم شما چی

ثمره عشقمون 🤩🥰 نفس منی...قلب بابایی... منو بابا هم که بدون هم نمیتونیم... بالاخره اومدی خدایا همه چشم انتظارها و به حاجتشون برسون.. تاریخ 14/12/1401خاص ترین تاریخ زندگی مشترک منو بابایی
آره میدونم... خوشحال شدم از آشنایت... خود بخود خونم رو غرب کشور میجوشه 

همچنین قشنگم ⁦♥️⁩😘

با افتخار زاده لرستان⁦♥️⁩فقط اونجا که فرح علیپور میگه :نرخ بوس دخترو نرخ زعفرونه پس قدر خوتونه دونسوعیت😎،ویییی افری قمر تاج هل و دارچینی بفرما تا ریم و شو نشینی،سلطان چوپی های دوپای لرستان هستم😂کمانچه باز کل طایفه بنده هستم😆هه گوتم وری وری تا بینم بالاته،حالوعه کنم خره حالوعه گنم خره مر کنم گرونه آی مر گنم گرونه؟یک عدد گوطلای شلیطه هستم در خدمت نی نی سایتای عزیزززز.
بسلامتی بچه اولته آره؟

انومالی رفتی

ثمره عشقمون 🤩🥰 نفس منی...قلب بابایی... منو بابا هم که بدون هم نمیتونیم... بالاخره اومدی خدایا همه چشم انتظارها و به حاجتشون برسون.. تاریخ 14/12/1401خاص ترین تاریخ زندگی مشترک منو بابایی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز