2789
نه اع مجده دل چرکیم منم اکانتمو برنگردوندن فقط خاموش میخونم پوووف انقدی گند زدن تو حالم ک دلم میخا ...

 

یکی ع اکانتتاتو باز کرده .. چی بگم آخه حق داری ..

بیخیال کیانم ..حرف ی مشت آدم فیک مگ مهمه؟ب همون عضو نداشتت عشقم .. 💋

چ خبر ع نیما .. ؟؟

چشات کاری ک میکرد ، با من هیچ ساقی نمی‌کرد..‌.🤍🫶🏻                                عجیجم ع حضور من تو سایت ، فشار بقول ، بسوز ، جر بخور ، پاره شو همینه ک هس😐🤍                                                      یکدانه_هسدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باشه اوکی شما هنوز ۲۰سالت تموم‌نشده😂 انقد رو مخ هستن اونایی که اشتباه حساب میکنن دوساعتم توضیح بدی ...

اینو به خودت بگو 😂😂 نرود میخ آهنین در سنگ 

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

قربون دلت خب🥹  بوس بهت  .. با این کاربریمم سر نمیزدم آخه  ب خدا الان کلی پی ام دار ...

توهم اون حال کصافتو داری؟ 

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 
میدونی ی چیزی کمه    

هومم اونم بین این همه ترس ، واهمه ..

چشات کاری ک میکرد ، با من هیچ ساقی نمی‌کرد..‌.🤍🫶🏻                                عجیجم ع حضور من تو سایت ، فشار بقول ، بسوز ، جر بخور ، پاره شو همینه ک هس😐🤍                                                      یکدانه_هسدم
توهم اون حال کصافتو داری؟ 

اوهوم .. اصن اون یگانه شیطون و پرانرژی مُرد 

چشات کاری ک میکرد ، با من هیچ ساقی نمی‌کرد..‌.🤍🫶🏻                                عجیجم ع حضور من تو سایت ، فشار بقول ، بسوز ، جر بخور ، پاره شو همینه ک هس😐🤍                                                      یکدانه_هسدم

دودلم امضامو عوض کنم یا نه..

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 
 یکی ع اکانتتاتو باز کرده .. چی بگم آخه حق داری .. بیخیال کیانم ..حرف ی مشت آدم فیک مگ مهمه؟ ...

میدونم پی دادن بچها گفتن ولی اخه ادمی ک حریم خصوصی حالیش نی و تهمت میزنه سایتش ارزونی خودش


نیمام هفته پیش زنگ داد گفت حوصلتو ندارم دیه نمیزنگم تا بعد ازموشی گفتم چرا گفت فشار رومه درکم کنو این چرتو مرتا

🥲یعالمه تهنام یه هفتس

اوهوم .. اصن اون یگانه شیطون و پرانرژی مُرد 

منم همینطور.. 

قبلاً رو یادته ؟ 

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 
دودلم امضامو عوض کنم یا نه..

 

اون متن بنفش رنگ توصیف حال منه .. خاموش خوندمش خیلی دوسش میدارم ..

چشات کاری ک میکرد ، با من هیچ ساقی نمی‌کرد..‌.🤍🫶🏻                                عجیجم ع حضور من تو سایت ، فشار بقول ، بسوز ، جر بخور ، پاره شو همینه ک هس😐🤍                                                      یکدانه_هسدم
 اون متن بنفش رنگ توصیف حال منه .. خاموش خوندمش خیلی دوسش میدارم ..

منم..

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 
میدونم پی دادن بچها گفتن ولی اخه ادمی ک حریم خصوصی حالیش نی و تهمت میزنه سایتش ارزونی خودش نیمام ...

چی بگم .. منم فقط و فقط واس خاطر آنا میرم

🥲🥲🥲دورت بگردم

آخه چرا همچین می‌کنه ؟؟ این حجم ع موودی بودن ت کتم نمیره 

چشات کاری ک میکرد ، با من هیچ ساقی نمی‌کرد..‌.🤍🫶🏻                                عجیجم ع حضور من تو سایت ، فشار بقول ، بسوز ، جر بخور ، پاره شو همینه ک هس😐🤍                                                      یکدانه_هسدم
منم همینطور..  قبلاً رو یادته ؟

دلم تنگه واس اون روزا .. 

چشات کاری ک میکرد ، با من هیچ ساقی نمی‌کرد..‌.🤍🫶🏻                                عجیجم ع حضور من تو سایت ، فشار بقول ، بسوز ، جر بخور ، پاره شو همینه ک هس😐🤍                                                      یکدانه_هسدم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792