2789
عنوان

دادگاه تمکین

| مشاهده متن کامل بحث + 1891 بازدید | 23 پست
منم دارم همین رو میگم ،شما میری میگی فقط مهریمو میخوام چون حقمه دو تا قسط مهریه که داد ،دید بینتون ...

اونا قصدشون جداییه اما بدون حق و حقوق

الان همه تلاششون رو میکنن تا من اذیت بشم بگم مهریه نمیخام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونا قصدشون جداییه اما بدون حق و حقوق الان همه تلاششون رو میکنن تا من اذیت بشم بگم مهریه نمیخام

تو آشنای ما تازه دختره خیانت هم کرده ،مادرشوهره داره آتیش میگیره ،میگه هم زندگی پسرمو نابود کرده هم مهریه ش سنگینه ،همش هم میخواد

ولی دختره کوتاه نمیاد ،الان یک سال و نیمه دارن میان و میرن دادگاه


فقط نباید خسته بشی ،محکم پای حقت بایست

خوب تو که امنیت جانی نداری چرا این مدت شکایتی مطرح نکردی برای ضرب و شتم. قاضی از کجا حرف شما رو باور کنه آخه؟؟ الان هم یا باید برگردی یا رای دادگاه به ضررت میشه. حالت دومی نداره

مامانِ مانی 💙 و آناهیتا💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز