بچه ها من از یکی خوشم میومد تو اینستا رفتم بهش گفتم.بعد یه سو تفاهمی بینمون پیش اومد که قهر کرد😬من رفتم دوباره سراغش و توضیح موضوع(چندتا کامنت بود تو یه پیج کراش یابی)
اول که جواب نمیداد میگفت پیامام واست نمیاد بعد دیشب .شمارمو گرفت ازم .. که امروز زنگ بزنه ولی نزد پیامامو تو اینستا هم سین نزده 🙄😑یعنی شمارمو میخواست چیکار!؟هک کنه یا چی؟؟؛