2777
2789
اینو امشب درست می‌کنم تا حالا نخوردیم 

من سیب زمینی و تخم مرغ میپزم بعد پوستشونو میگیرم له میکنم موقعی که میخوام له کنم کره میریزم کره توش آب میشه خیلی خوب میشه بهش شوید خشک هم میزنم 

خییییلی خوشمزس 😋

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره عزیزم منظورم‌همونه من دیگه از شش سالم گذشته که اقدامم انشالله خدا هر کی که بچه میخواد سالم و صا ...

ان شاءالله عزیزم 

واقعن امضات ب دلم نشست دلم طاقت زخم زبون نداره دیگه

ببخش میپرسم مشکلت چیه؟

من تنبلی دارم شوهرم واریکوسل

ان شاءالله عزیزم  واقعن امضات ب دلم نشست دلم طاقت زخم زبون نداره دیگه ببخش میپرسم مشکلت چیه؟ ...

نمیدونم تقریبا بب دلیله اما تازگیا هر وقت میرم سنو میگه کیست داری الان دارم درمان‌میشم دارو گیاهیم رفتم دارو گرفتم برا کیست

یا عماد من لا عماد له 🍀🍀🍀 خدایا من ایمان دارم که در تمام اتفاقات زندگیم برای من خیری قرار داری ممنونم بابت تمام اتفاقات من از دل و جون میپذیرم خدایا سپاس گذارم 💗خدایا سپاس گذارم 💗 خدایا سپاس گذارم 💗 عماد 💗 زهرا 💗 سپاس گذارم بابت دو هدیه قشنگت خداجون 😍😍😍🥰🥰🥰🥰💕💕💕💕

ته تابه یکم روغن بریز و به اندازه ی کف تابه نون لواش برش بزن بزار داخلش بعد توش سوسیس و فلفل دلمه و پنیر پیتزا و...بریز،یه لایه دیگه لواش به اندازه ی کف تابه بزار روش بزار بپزه خیلی خوشمزس

بارون اومدو یادم دااااااااااااااادددددد تو زورت بیشتره😔🖤💔🥀
نمیدونم تقریبا بب دلیله اما تازگیا هر وقت میرم سنو میگه کیست داری الان دارم درمان‌میشم دارو گیاهیم ر ...

یک کیلو خرماشیره دار ازین فشرده هارو روحرارت کم باید تف بدی ک نرم نرم شه بعد یک استکان سیاه دونه و دوقاشق روغن زیتون اصل واضافع میکنی و تف میدی تانرم بشه،بعد میریزی تویه شیشه در دار

چ آقایون چ خانم مشگل داره فرقی نداره 

آقایون هر روز صبح ناشتا ی قاشق مربا خوری بخورن 

و خانم ها از روز اول پریودی ب مدت ۱۴ روز ی قاشق مربا خوری ناشتا بخورن 

من خودم و چند نفر دیگه با این دارو بچه دار شدن 

با توکل ب خدا درست کنید و ان شاءالله بزودی دامنتون سبز بشه دوستان 😍😍😍


اینو ی استارتر نوشته بود برات کپی کردم درست کن بخور ان شاءالله نتیجه بگیری عزیزم

چه داروگیاهی هس؟

خارکستک و خار شتر رو گفت بجوشون بخور 

بارهنگ هم گفت دم کن بخور 

یا عماد من لا عماد له 🍀🍀🍀 خدایا من ایمان دارم که در تمام اتفاقات زندگیم برای من خیری قرار داری ممنونم بابت تمام اتفاقات من از دل و جون میپذیرم خدایا سپاس گذارم 💗خدایا سپاس گذارم 💗 خدایا سپاس گذارم 💗 عماد 💗 زهرا 💗 سپاس گذارم بابت دو هدیه قشنگت خداجون 😍😍😍🥰🥰🥰🥰💕💕💕💕

کله جوش(گوشت چرخ کرده رو قلقلی میکنیم سرخ میکنیم میذاریم کنار،یه مقدار پیاز رو داخل روغن تفت میدیم سبک که شد گردوی خورد شده اضافه میکنیم و بعد کشک،کوفته قاقلی ها رو داخلش میریزم میذاریم روغن بندازه و جا بیفته)


کوفته قلقلی و سیب زمینی سرخ کرده وفلفل دلمه.ما کلا چون پسرم دوست داره کوفته قلقلی تو برناممونه😁




💚در چشم کسانی که پرواز را نمیفهمند هر جه اوج بگیری کوچکتر خواهی شد💚
یک کیلو خرماشیره دار ازین فشرده هارو روحرارت کم باید تف بدی ک نرم نرم شه بعد یک استکان سیاه دونه و د ...

ممنون عزیزم بابت وقتی که گذاشتی انشالله خدا براتون نگه داره 

من ازین کارا زیاد کردم حتی چیزای گرم تر ازینا   الان دیگه تو سیکل ای وی افم برام دعا کن نتیجه ببینم 

یا عماد من لا عماد له 🍀🍀🍀 خدایا من ایمان دارم که در تمام اتفاقات زندگیم برای من خیری قرار داری ممنونم بابت تمام اتفاقات من از دل و جون میپذیرم خدایا سپاس گذارم 💗خدایا سپاس گذارم 💗 خدایا سپاس گذارم 💗 عماد 💗 زهرا 💗 سپاس گذارم بابت دو هدیه قشنگت خداجون 😍😍😍🥰🥰🥰🥰💕💕💕💕

ان شاءالله ک جواب بگیری چندسالته

۲۶ سالمه 

یا عماد من لا عماد له 🍀🍀🍀 خدایا من ایمان دارم که در تمام اتفاقات زندگیم برای من خیری قرار داری ممنونم بابت تمام اتفاقات من از دل و جون میپذیرم خدایا سپاس گذارم 💗خدایا سپاس گذارم 💗 خدایا سپاس گذارم 💗 عماد 💗 زهرا 💗 سپاس گذارم بابت دو هدیه قشنگت خداجون 😍😍😍🥰🥰🥰🥰💕💕💕💕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز