minaliana مدیر عضویت: 1401/06/18 تعداد پست: 523 عنوان حس ششم زن | مشاهده متن کامل بحث + 10561 بازدید | 651 پست حس ششم زن ها نسبت به حسی که مردا بهشون میدن درسته؟ 1401/07/08 | 00:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نازگل12345 عضویت: 1399/10/22 تعداد پست: 5649 چی بود سوالت منم میگیاز ظاهرمهمسرآیندم چطوره ظاهر و شغل و سنشکی میاد؟😅😁
کیک_دانمارکی عضویت: 1401/05/09 تعداد پست: 9707 میرسی مرسی کیمیا جون به بهترینا برسی عزیز دلم هنیشه شاد و تندرست باشی😍😍😍🌹🌹🌹🌻🌹کیمیا میدونم پرو ام ولی فقط یه سوال😂دولتی قبول میشم؟ شغل ایندم در چه محیط کاری هستش؟ یا کلا جه شغلیه؟ میشه برای رسیدن به خواسته هام صلوات بفرستین امیدوارم هزار برابرش به شما برسه 🦋💙
کیمیا۰۶ عضویت: 1400/02/07 تعداد پست: 1239 کیمیا اگه ولش کنم به خوشبختیم لطمه میزنم و پشیمون میشم یا نه بهتر میشه سرنوشتم ببین حس میکنم اگه پاش وایستی تا اخر بهت وفاداره چون از ته دل میخوادت پشیمانی نمیبینم
کیمیا۰۶ عضویت: 1400/02/07 تعداد پست: 1239 مرسی کیمیا جون به بهترینا برسی عزیز دلم هنیشه شاد و تندرست باشی😍😍😍🌹🌹🌹🌻🌹 کیمیا میدونم پرو ام ... اداری حس میکنم
drangel عضویت: 1399/09/26 تعداد پست: 1488 اداری حس میکنم عزیزم شرمنده سوال زیاد میپرسم من و علی چه زمانی ازدواج میکنیم؟بابام راضی میشه؟واینکه علی میره سرکار رسمی؟
آسمان0000 عضویت: 1397/05/22 تعداد پست: 794 اداری حس میکنم عزیژممنمبگو ازدواجمو دیگع☹️ ونظرت در مورد ادم قبلی
کیمیا۰۶ عضویت: 1400/02/07 تعداد پست: 1239 عزیزم شرمنده سوال زیاد میپرسم من و علی چه زمانی ازدواج میکنیم؟ بابام راضی میشه؟ واینکه علی میره سر ... بخدا همین الان میخواستم بگم که راجب کار هست و بابات بخاطر همین ناراضیهاگه شغل خوب داشته باشه بابات کوتاه میاد
zizi_zeinab عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 2070 بخدا همین الان میخواستم بگم که راجب کار هست و بابات بخاطر همین ناراضیه اگه شغل خوب داشته باشه بابات ... عزیزم میشه بگی امیر براهمیشه رفت یا برمیگرده؟ دوسم داره هنوز یانه؟ به ازدواج ختم میشع؟
صبو عضویت: 1397/04/24 تعداد پست: 939 [QUOTE=253321394]عزیزم اگه شما چهارتا مقاله راجب حس ششم میخوندید اینجوری نمیگفتین[/QUOTمنکرش نمیشه .هرکسی برای خودش این حس رو داره .ولی نه اینکه باید کل نی نی سایت بگه
کیمیا۰۶ عضویت: 1400/02/07 تعداد پست: 1239 منم میگی از ظاهرم همسرآیندم چطوره ظاهر و شغل و سنش کی میاد؟😅😁 صورتت صاف و سفیده؟شغلش کارمند حس میکنم
سحر۲۰۰۰ عضویت: 1401/04/11 تعداد پست: 440 آیا به دلم میشینه کم کم یا تا همیشه مهرش به دلم نمیفته یعنی میتونم بپذیرم و عاشقش بشم
drangel عضویت: 1399/09/26 تعداد پست: 1488 بخدا همین الان میخواستم بگم که راجب کار هست و بابات بخاطر همین ناراضیه اگه شغل خوب داشته باشه بابات ... دقیقا درسته چون کار درستی نداره بابام قبول نمیکنهمیره سرکار؟کی ازدواج میکنیمامیدوارم که بهترین ها برات رقم بخوره
گلی_m عضویت: 1400/12/20 تعداد پست: 3227 ببین حس میکنم اگه پاش وایستی تا اخر بهت وفاداره چون از ته دل میخوادت پشیمانی نمیبینم منم بگوووو لطفااااحس پسرخالم بهم چیه؟؟؟؟؟چی راجبم فکر میکنه؟؟؟؟تروخدا هرچی حس میکنی بگو گلم یه دختر28 ساله شیطون😊
نازگل12345 عضویت: 1399/10/22 تعداد پست: 5649 صورتت صاف و سفیده؟ شغلش کارمند حس میکنم آرهدیگه چی؟ظاهر و اخلاقش چطورهآشناییمون چطوریهکی میاد خواستگاری😄