2777
2789
به روایت دیگر از آن حضرت نقل شده:هرکه در دو ماه پیاپى،هر روز چهارصد بار این دعا را بخواند،خدا به او دانش بسیارى یا دارایى‏ فراوان کرامت فرماید،و دعا این است: اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذى لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَىُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمى وَ جُرْمى وَ اِسْرافى عَلى نَفْسى وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ آمرزش مى‏جویم از خدا که معبودى جز او نیست،زنده و پاینده،بخشنده‏ و مهربان،پدیدآورنده آسمانها و زمین،از همه ستم و گناه و نافرمانى‏ام از خدا و به سوى‏ او باز مى‏گردم.
اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.
ذکری هست از حاشیه ی مفاتیح.لازم نیست پشت سر هم بخونین تو طول روز هر وقت که تونستین فقط باید هر روز بخونیم اگه یه روز نشد به هر دلیلی باید از اول شروع کنیم.اولش یکم طول میکشه اما کم کم حفظ میشین زود تموم میشه،لطفا نتیجه گرفتین منو وهمسرمو دعا کنید ممنونم.
اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم از امروز میخوام شروع کنم هر وقت که مایل بودین شروع کنین،زمان خاصی نداره
مهکام تاریخ شروع ٤مرداد
شوکولو
Nilo
زلایی
نگار
مامانی
مهتاب
تیام
شاپرک
Reyhaneh
الهام جون
عسل بانو
سارا
سودا
Had
مریم
Shadi...a
Fanus-24
سروناز٦٢
مامان اریو
ریحانه زهرا
پریسا
Alicia mami
Mami jigar
شیوا
انتظار
مامانی٩٢
مامان پرهام
Najmeh
مهربانو
شبنمو
رویابانو
Aydin
مامان مهربون
کنجدی
خانووم گل
مه گل
کتی مامان نازنین
مامانی از تاکستان
سایه٨٢
Ani
نی نی گولو

Sinderrela8494

سیب کوچولو

پدیده٢٠

رها

مامان زهرا

ساینا جون
Najme

Masi jigar
الین مامان فاطمه مینا Eli55 زهرا مامان کوچولوهای ناز بهار گیسو بلند Baraan jon عشق نی نی عشق نی نی 89 Dokhtare paeez مامان عرفان و یاس
اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.
دلم میخواد از امروز که روز تولدمه شروع کنم ولی میترسم نرسم.میشه منقطع گفت؟
اگه این زندگی باشه...اگه این سهمم از دنیاست،من از مردن هراسم نیست/ی حسی دارم این روزا،که گاهی با خودم میگم شاید مردم حواسم نیست
تولد مبارک شوکولو جون برات عمر طولانی و با عزت آرزو میکنم عزیزم
خدای خوبم، بخاطر لطف و مهربونی که در حق من و همسرم کردی، و بعد از چهارده سال بهمون بچه دادی بی نهایت متشکرم، الهی الحمدلله، الهی الحمدلله، الهی الحمدلله 
مرسی عزیزانم.منم براتون ارزوی بهترینا رو دارم
اگه این زندگی باشه...اگه این سهمم از دنیاست،من از مردن هراسم نیست/ی حسی دارم این روزا،که گاهی با خودم میگم شاید مردم حواسم نیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز