بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اژدهای کوچک پرسید:اگه بعضیها از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟پاندای بزرگ گفت:«تو باید راه خودت رو بری.بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو.» اقای قاضی:یه جا هست به اسم وقتی دیگه هیچی شادت نمیکنه؛ الان دقیقا همونجام.
هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤