2777
2789
اره خودم یدفعه زدم ولی نمونده الان میخوام دوباره بزنم

خوبه اتفاقا ،من ک ۱۷ سال بود مدام هر روز خط چشم میکشیدم ‌بعد هر شستشوی صورت مجبور بودم دوباره بازم بکشم ،ولی دائم زدم کارم خیلی راحت شده  

متاهل💍  شیرین ترین ثمره زندگیم فرزندم ❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مبارکه درد داره؟

یکم درد داره اره

ولی قابل تحمله

اژدهای کوچک پرسید:اگه بعضی‌ها از من یا کارهام خوش‌شون نیاد چی؟پاندای بزرگ گفت:«تو باید راه خودت رو بری.بهتره اون‌ها رو از دست بدی تا خودت رو.»    اقای قاضی:یه جا هست به اسم  وقتی  دیگه هیچی شادت نمیکنه؛ الان دقیقا همونجام.  
من همیشه میکشم خط چسم برا خودم

عه خسته نمیشی😂بزن عزیزم

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز