2777
2789
عنوان

در چه حالین ☹☹

| مشاهده متن کامل بحث + 1002 بازدید | 110 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم دارم نگاش میکنم اما حوصله ندارم 

منم یه چشمم با اونجا یه چشمم به گوشی

خدا جونم لطفا هر کی میخواد مامان شه به آرزوش برسون🤲🙂❤    آمممیییین                                                                دعا کنیم واسه هم🤗                                          شکرت که اینبار بچمو سالم و سلامت گذاشتی بغلم🤗🥲😍                            

در درد به سر میبرم🙁

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن                                       با مردم بی درد ندانی چه دردیست 🐾                                کاربر مطلق به دونفر هست
پریودم..سوسک تو دسشوییه..خونه خالیه...تنهاممممم میترسمممممممممم🥲😂

منم شرایط تورو دارم منتها بجای سوسک یه زنبورگاویه

شایدزندگی اون جشنی نباشه ک ارزوشو میکردی اما حالا ک دعوت شدی برقص💃 برقصان دنیاروب سازخودت🎻🌼🌿
دل درد پریودی دارم، سرماهم خوردم،  با این حالمم دارم درس میخونم

منم تا الان درس خوندم دیگه مغزم رید 

یه دانشجو معلمم که عاشق ادبیاتم و دبیری ادبیات قبول شدم بالاخره😍 خدایا شکرت بابت همه چی❤️دختری از اصالت کورد🥰

دراز کشیدم کلی کار دارم حال ندارم بلند شم انجام بدم🤦🏻‍♀️🙃😂

کاش من بودم برات انجام بدم بیکارم 😂😂

یه دانشجو معلمم که عاشق ادبیاتم و دبیری ادبیات قبول شدم بالاخره😍 خدایا شکرت بابت همه چی❤️دختری از اصالت کورد🥰

ارههههه ۴ تا سوسک باورم نمیشه😐

نگووووو😐💔💔

یه دانشجو معلمم که عاشق ادبیاتم و دبیری ادبیات قبول شدم بالاخره😍 خدایا شکرت بابت همه چی❤️دختری از اصالت کورد🥰

دوزتان اصل بدید آشنا شیم😪🚶🏻‍♀️

دنیا 

کورد 😁

۱۸ سال

یه دانشجو معلمم که عاشق ادبیاتم و دبیری ادبیات قبول شدم بالاخره😍 خدایا شکرت بابت همه چی❤️دختری از اصالت کورد🥰

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز