2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

آشپزخانه در هر خانه‌ای به عنوان مهم‌ترین فضا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به تناسب طراحی زیبا و کاربردی آشپزخانه، شما می‌توانید جذابیت خاصی را به خانه هدیه بدهید.

پس اصلا از طراحی و دکوراسیون خلاق و کاربردی آشپزخانه غافل نشوید. برخلاف نظر خیلی از افراد که فکر می‌کنند آشپزخانه بزرگ باعث زیبایی و کاربردی بودن آن می‌شود، در خیلی از خانه‌های بزرگ ممکن است با طراحی نامناسب، آشپزخانه‌ای غیر اصولی را طراحی کرده باشند.

با توجه به نورگیر بودن یا نبودن آشپزخانه و با در نظر گرفتن کل فضا و هماهنگی رنگ چیدمان وسایل آشپزخانه، کوچک‌ترین آشپزخانه را می‌توان به بهترین و کاربردی‌ترین شکل طراحی کرد و به آشپزخانه‌ای زیبا و دلنشین تبدیل شود.

در طراحی این آشپزخانه ها، طراحی درست و کاربردی کابینت نقش اساسی را ایفا می‌کند. طراحی کابینت برای آشپزخانه کوچک باید به شکلی باشد که از کوچک‌ترین فضاها استفاده نمود.

 https://dibaj-co.com/طراحی-و-ساخت-کابینت-برای-آشپزخانه-کوچک/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز