باور کن شوهرم و برادرشوهرم باهم شریک هستتد یعتی درامد از یکجاست اونا ۵ نفرن ما ۳ نفر خرج خونشون دوبرابر ماست
۲ برابر من طلا داره متراژ خونش ۲ برابر ماست
خانمش هم خانه داره و بچه هاش هم شاغل نیستن که بگم درامد دیگه ای دارن
کار رو هم با سرمایه مساوی از زمان مجردی هردوشون و مساوی و نصف نصف شروع کردن
اگه بخوام مثل خانمهای نی نی سایت تن به حسادت بدم
من باید خودمو شرحه شرحه کنم چون قشنگ از مال شراکت زندگیشون رو ساختن و در حق ما شدیدا اجحاف میشه
ولی هیچوقت حسودی نمیکنم چون با اینکار به خودم اسیب میزنم ،جالبه بازم جاریم چشمش به زندگیه منه .
من اصلا اینایی که میان میگن حسودی کردیم و مثل من شراکت و .... ندارن با جاریاشون ،حسادتشون رو نمیفهم خوب هرکس داره زندگی حودش رو میکنه .جای من بودن چیکار میکردن🤔🤣