2777
2789
حسودی میکنی دیگه  کلا چیپ‌ این مقایسه ها این رفتارا  نمدونم چرا اینجا اینجورین  ...


باور کن شوهرم و برادرشوهرم باهم شریک هستتد یعتی درامد از یکجاست اونا ۵ نفرن ما ۳ نفر خرج خونشون دوبرابر ماست 

۲ برابر من طلا داره متراژ خونش ۲ برابر ماست 

خانمش هم خانه داره و بچه هاش هم شاغل نیستن که بگم درامد دیگه ای دارن

کار رو هم با سرمایه مساوی از زمان مجردی هردوشون و مساوی و نصف نصف شروع کردن 

اگه بخوام مثل خانمهای نی نی سایت تن به حسادت بدم 

من باید خودمو شرحه شرحه کنم چون قشنگ از مال شراکت زندگیشون رو ساختن و در حق ما شدیدا اجحاف میشه 

ولی هیچوقت حسودی نمیکنم چون با اینکار به خودم اسیب میزنم ،جالبه بازم جاریم چشمش به زندگیه منه .

من اصلا اینایی که میان میگن حسودی کردیم و مثل من شراکت و .... ندارن با جاریاشون ،حسادتشون رو نمیفهم خوب هرکس داره زندگی حودش رو میکنه .جای من بودن چیکار میکردن🤔🤣

کاربر۹۳ 😊 (لایکم نکنید ممنون) حرفی بود ریپلای کنید🌷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792