2777
2789
عنوان

حاملگی 😒

364 بازدید | 48 پست

سلام دوستان

زنداداشموبارداره رفته آزمایش ولی وقتی رفته سونو گفته هیچی معلوم نیس برو یه ماه دیگ بیاد آیا کسی همچین تجربه یی داشته؟حتی ساک حاملگیم ندیده تو سونو

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واینکه خیلی حالت تهوع شدید داره و بی جونه و زیر شکمش درد میکنه

من خودم تجربه ۳ تا سقط دارم بچه اخرم اصلا تو شکمم وجود نداشت فقط ازمایش خونم مثبت بود ک گفتن بارداری پوچ یا شیمیایی بوده ک با پریودی از بین رفته

اگ.میشه یه صلوات برای حاجت مامان بابام بفرستین
تا ازمایش داده رفته سونو؟مشخصه هیچی معلوم نیست باید میاشت دوهفته بگذره

من خودم سه تا بارداری داشتم تا میرفتم آزمایش دو سه روز بعد سونو مو انجام میدادم بخاطره اون یخورده نگران شدیم و اینکه شکم درد داره

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
یه جای معتبر بره سونو ،اگر میتونه تا 6یا 7 هفتگی صبر کنه که قلب تشکیل بشه 

رفته گفتهواصلا چیزی معلوم نیس نگفته چن هفتته

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز