2777
2789
عنوان

شیو زیر بغل

| مشاهده متن کامل بحث + 1670 بازدید | 65 پست
اسی ببخشید دوستان اونایی که روبیکا دارن میشه این پیجمو فالو کنن خیلی به حمایتتون نیاز دارم🥺🥺🥺 ...

فالو کردم ❤️

برای عاقبت بخیریم دعا میکنید+ کنکورم (حتی یه صلوات)。◕‿◕。ای کاش یه روزی منم همه آرزوهام براورده بشه.. رنگ خوشبختی رو بببینم، خسته شدم از این اوضاع، از این همه تنهایی و بی کسی ..‌‌. امیدم به آینده ست 🙂💛 برام دعا کنید
یه دکتر برو احتمالا قارچ داری

آخه فقط موقع شیو اینجور میشه.  ولی دکتر آره باید برم

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره  باید پزشک برم  ولی اگر دیر به دیر  بزنم چون خیلی  گرمایی هستم و عرق میکنم ا ...

انصاف کن اونقدر هم زیاد ممیشه . بزاریکم موستت استراحت کنه . هر وقت امدی خونه با دستمالی که با اب گرم خیسش کردی زیر بعلتو پاک کن . یا دوش بگیری کافیه

تامبو..🧑🚶‍♀️🚶‍♀️
چرادنمیشه . از طب سنتی پرسیدم گفت یک ماه بهتره

نمیشع دیگ خودم خجالت میکشم

درلبخند یع دختر هزار کلمه پنهان است....                                مهم نیست که ما ب اجدادمان افتخار میکنیم مهم این است ایا انها به ما افتخار میکنند!!!!                                                      https://harfeto.timefriend.net/16231663520001 لینک چالشم حرفی درد دلی انتقادی چیزیی دارین بگین                                                  
من موم استفاده میکنم  خوبه ولی درد داره

اره  موم  برای زیر بغل خیلی دردناکه🤒😖

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

منم همین جوری میشم

خیلی دردناک میشه 🤒

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

وای یعنی مجرد بودی زیر بغلت پر مو بود؟

۳بار در ماه پر مو نبود رشدش خیلی کمه

الان کلت دیگ انگار ندارم

درلبخند یع دختر هزار کلمه پنهان است....                                مهم نیست که ما ب اجدادمان افتخار میکنیم مهم این است ایا انها به ما افتخار میکنند!!!!                                                      https://harfeto.timefriend.net/16231663520001 لینک چالشم حرفی درد دلی انتقادی چیزیی دارین بگین                                                  
با تیشرت چیزی دیده نمیشه که

تاپ بیشتر میپوشم

درلبخند یع دختر هزار کلمه پنهان است....                                مهم نیست که ما ب اجدادمان افتخار میکنیم مهم این است ایا انها به ما افتخار میکنند!!!!                                                      https://harfeto.timefriend.net/16231663520001 لینک چالشم حرفی درد دلی انتقادی چیزیی دارین بگین                                                  
والا ما که کپک نزدیم این فکرهارو کی انداخته به مغزتون

حرفا میزنیا

خب ادم عرق میکنه

کثیفه این کار 

ادم باید همیشه تمیز باشه

خودم میدونم تمیزی قشنگ هست کسی شلخته بودن رو تو مغزم ننداخته😂

شما بگو کی گفته ادم نباید بهداشت فردیش رو رعایت کنه 

که یه جا نره بو عرقش همه رو بکشه

اصلا خودش چطور میتونه با اون موها سر کنه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز