سلام.دوستان ما یه همسایه داریم که تو طبقه خودمون در خونشون بغل در ماست.بعد بیشتر اوقات آشغال میزاره جلو در چند روز پیشم گذاشته آب آشغالا درومده رو زمین من به شدت وسواسیم هرموقع میخام برم بیرون معذرت میخام اوق میزنم.بچه مم کوچیکه میترسم یه وقت موقع پوشیدن کفش پاش نره روش.به نظرتون بهش تذکر بدم.یا بنویسم بزنم تو برد ساختمون یا به مدیریت بگم.