سلام دوستان من الان دوماه دارو کلومیفن و امپول hcg و حلوا میتی استفاده میکنم ولی نتیجه نگرفتم ازمایش من و شوهرم اوکی بوده حتی سونو که دادم تعداد فولیکول هم خوب بود و یک شب درمیان نزدیکی داشتم الان میگن طب سنتی خوبه کسی نتیجه گرفته و میدونه داروها و تامپون هایی که میگن چه جوریه