2777
2789
ای بابا خیلی بده که خب  به نیت لذت نیست که😂😂💔

دیگه خدا گفته حرومه میتونی بگی دوست ندارم دستمو بگیری 

من میتونم گریه گمشده رو بشنوم                                        من میتونم حقیقت پنهان رو بشنوم                                              سایه ها مارو صدا میزنن 🥀                                                            من طلوع ترس رو میبینم                                                                اره اما همیشه امیدم پایداره                                                            ما قهرمان هستیم ⚔ قهرمان ها در تاریکترین زمان                      وقتیکه هیچ نوری نیست ولی ما بالاتر میریم💥                             تمام امید و روشنی پنهان شده ولی ما باید زنده بمونیم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گناهش پای تو نیست. اون نباید بدون اجازت بهت دست بزنه. اجازه میگیره؟ اگه راحت نیستی دستتو بکش یا بگو ...

نه من مشکلی ندارم گفتم بنده خدا هیز و بی حیا نیست واسه تصحیح حرکت دستم حالت دستمو درست میکنه از لحاظ گناهش گفتم

نه من مشکلی ندارم گفتم بنده خدا هیز و بی حیا نیست واسه تصحیح حرکت دستم حالت دستمو درست میکنه از لحاظ ...


خب این که اشکالی نداره برای آموزشه. توام که مشکلی نداری. 

مثل دکتر که معاینه مون میکنه دستامونو میگیره یا هرچی که لازمه. عیبی نداره نگران نباش. 

دینداریت را به خدا نشان بده، برای من انسانیت تو لازمه 

بستگی ب اعتقادات خودت داره


اگ ادم خوبی باشه من بودم مشکلی نداشتم

سومین‌کاربری،علت تعلیق:گفتن حقیقت                              نینی‌یار تادلت بخواد ایمیل وشماره دارم تازه دوستا وخانوادمم هستن پس بی‌دلیل تعلیق نکن،نکن خواهرمن نکن                                                                                                        این‌اسموزمانی‌گذاشتم ک هنوزواسم مهم بود،دیگه نمیخوام هیچ ردی ازش باشه ولی متاسفانه نمیشه نام کاربری نینی‌سایتو عوض کرد
مذهبی هستم ولی خب گفتم شاید چون واسه اموزشه و قصو نیت بدی پشتش نیست گناه نباشه

مگه حتما باید قصد و نیت بد داشته باشه؟؟!

جایز نیست.حالا اگه خودت مشکل نداری با گرفتن دیگه سوال نداره

خدارو ۱۰۰ هزار مرتبه شکر مادر یه پسر کوچولوی ناز شدم...خدایا انشاالله همه ی منتظرا این حس رو تجربه کنن🤲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز