من زیاد اهل اینکه به خودم برسم نیستم البته سرمم خیلی شلوغه یه مدته بعد کلا موهام خیلی وز هست میگه برو کراتین کن موهات حالتش خیلی بد شده بعد هم رنگ و مش کن چرا به خودت نمیرسی یعنی حرفش بده؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نه که دوستت نداشته باشم... نه ! فقط میترسم ازت... پیچیدهای ! همونقدر که نداشتنتسخته، داشتنت هم سخته ! همونقدر که بلدی منو بخندونی،بلدی اشکم رو در بیاری ! همونقدر که مهربونی،همونقدر هم بی تفاوتی ! همونقدر که بلدی امن باشی و آروم،ممکنه آدم رو پرت کنی ته دره...!
نه خیلی خوبه ک ...من از خدامه یکی اینطور بهم انگیزه بده
خودمم خیلی علاقه دارم ب اینکه برسم ب خودم
فقط تو نی نی سایته که دیده میشه یه کاربر ۱۳ ساله که تو امتحان عربی فرداش مونده ، میاد تو تاپیکای خانمهای سی چهل ساله در نقش مشاوره خانواده ظاهر میشه !!!
نه که دوستت نداشته باشم... نه ! فقط میترسم ازت... پیچیدهای ! همونقدر که نداشتنتسخته، داشتنت هم سخته ! همونقدر که بلدی منو بخندونی،بلدی اشکم رو در بیاری ! همونقدر که مهربونی،همونقدر هم بی تفاوتی ! همونقدر که بلدی امن باشی و آروم،ممکنه آدم رو پرت کنی ته دره...!