2777
2789
دقیقا هواش انگار تنور نونواییه 

ما اومده بودیم پامونو رو سنگ های حرم نمیتونستیم بذاریم انگار زیرش آتیش روشن کرده بودن من رو پنجه نرم راه میرفتم بس که داغ بود

خدایا شادی را به دلهای مردم کشورم عطا کن💕.              الهم عجل لولیک فرج🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم از گرما و تابستون متنفرممم. حاضرم زمستون بیاد ساعت ۲ شب بشه ولی هوا خنک بشه

یکی هر روز به مردم هدیه میداد، یکی هم هر روز به مردم لگد میزد. بعد از چند وقت اونی که هدیه میداد دیگه هدیه نداد و اونی که لگد میزد دیگه لگد نزد. از اون روز به بعد اونی که هدیه میداد شد ادم بده چون دیگه هدیه نمیداد و اونی که لگد میزد شد ادم خوبه چون دیگه لگد نمیزد
روزم خنک باشه عالیه منتها نیس

باورتون میشه ما اصلا کولر رونمیزنیم خونمون طبقه سومم هست ولیییی خنک خنک اصفهان هستیم نمیدونم رازش چیه خونمون انقدر خنکه هرکی میاد میفهمه مگه مهمون بیاد بزنیم 

متم اصفهانم شبا کولر خاموشه ولی میپذم از گرما

میدونم خیلی ازدوستامم میگن خونمون گرمه ولی ما هرچی هست ازخونه اس خیلیییی روشنه ولی آفتاب نمیگیره درکل زمستونا گرم تابستونا خنک باورت میشه کنار پنجره میخوابی یخ میزنی شبا ☺😍

نه عزیزم من عاشق سگم اینم تیکه کلاممه🤣

ازنظر ادبی اشتباهه معمولا این شرایط بد وسخت رو باید به چیزی که خوشت نمیاد تشبیه کنی مثلن من به کفتار تشبیه میکنم چون یه صحنه دلخراش ازش دیدم.....معلم دینی  😂😂😐🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز