2789
عنوان

دورهمی رفقا دت دت آی لایک دت 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻👀

| مشاهده متن کامل بحث + 788995 بازدید | 214278 پست
زودتر فقططط

چون تایید کردی دیگه نمیکشمت

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

چون تایید کردی دیگه نمیکشمت

😐😐😐😐

هدف من بزرگترین شیطان شدن است. تمام کسانی که مرا به اینجا رساندند همگی مرا میخواهند، اما مدتی دیگر همگی زیر فرمان من خواهند بود ...ایتاچی اوچیها..‌.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😐😐😐😐

😐😐😐😐

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

😐😐😐😐

تو چتههه

هدف من بزرگترین شیطان شدن است. تمام کسانی که مرا به اینجا رساندند همگی مرا میخواهند، اما مدتی دیگر همگی زیر فرمان من خواهند بود ...ایتاچی اوچیها..‌.

تو چتههه

خودت چتههه چرا به من میپری؟😐

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

خودت چتههه چرا به من میپری؟😐

چیکارت کردم من

هدف من بزرگترین شیطان شدن است. تمام کسانی که مرا به اینجا رساندند همگی مرا میخواهند، اما مدتی دیگر همگی زیر فرمان من خواهند بود ...ایتاچی اوچیها..‌.

چیکارت کردم من

نمیدونم😐

حالا این مهم نیست 

فهمیدم طرف ایتا هم داره

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

نمیدونم😐حالا این مهم نیست فهمیدم طرف ایتا هم داره

خب داشته باشه 

هدف من بزرگترین شیطان شدن است. تمام کسانی که مرا به اینجا رساندند همگی مرا میخواهند، اما مدتی دیگر همگی زیر فرمان من خواهند بود ...ایتاچی اوچیها..‌.

نرو_سمیه#

سمی نبود😔😂

بیاید با هم مهربون باشیم...اگه تو موضوعی تفاوت عقیده داریم به این فکر کنیم همون قدری که ما فکر میکنیم که عقیدمون منطقی و درست ترینه، طرف مقابلمون از ما بیشتر نباشه به اندازه ما به عقیدش اعتماد داره و فکر میکنه فکر اون منطقی تره خب :) مسلما همونقدری که ما ناراحت میشیم از اینکه به این عقیمون بی احترامی بشه، اوشون هم همونقدر ناراحت میشن... اگه بین رنگارنگی عقایمون هممون به "هر چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند" اعتقاد داشته باشیم زندگی هامون با وجود تفاوت ها زیبا میشه...

تصور صحنه های هاتتتت

جررر😂😭

امضاتتتت

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

نگو گمروبگوذلطفا از جلوی چشمانم ناپدید شوتف چیهبگو اب دهاناسید چیه بگو چه چیز مسخره ای هست

خفه شو فقط😐

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز