2789
عنوان

دورهمی رفقا دت دت آی لایک دت 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻👀

| مشاهده متن کامل بحث + 789017 بازدید | 214278 پست
عه چراقربانت


نمیدونمممم😐💔


نشی گل

حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش                                                                                https://daigo.ir/secret/6734242551           "مگع‌چن‌بار‌میکنیم‌زندگی‌واسع‌هرکی‌              خودمو‌نو‌بیخودی‌جر‌ررربدیم‌ما"

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای باباچه خبر

اررع


هیچ هستیم

تو چی

حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش                                                                                https://daigo.ir/secret/6734242551           "مگع‌چن‌بار‌میکنیم‌زندگی‌واسع‌هرکی‌              خودمو‌نو‌بیخودی‌جر‌ررربدیم‌ما"

برق رفته بود تازه امد


پوف این قطعی برق که تمومی ندارع☹️

حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش                                                                                https://daigo.ir/secret/6734242551           "مگع‌چن‌بار‌میکنیم‌زندگی‌واسع‌هرکی‌              خودمو‌نو‌بیخودی‌جر‌ررربدیم‌ما"

پاییز امد ابنا ول ندادن


دقیقا دلخوش بودیم دیع تموم میشه که نشد

حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش                                                                                https://daigo.ir/secret/6734242551           "مگع‌چن‌بار‌میکنیم‌زندگی‌واسع‌هرکی‌              خودمو‌نو‌بیخودی‌جر‌ررربدیم‌ما"

دقیقا دلخوش بودیم دیع تموم میشه که نشد

ولی خوبیش اینه هوا خنکه از نطر گرما مشکلی نیستت ولی باز خونه تاریکه دلگیر میشه ادم اعصابش خورد میشه

    _به هر حال اکثر مردم فقط فضا را اشغال میکنند.

ولی خوبیش اینه هوا خنکه از نطر گرما مشکلی نیستت ولی باز خونه تاریکه دلگیر میشه ادم اعصابش خورد میشه


همینجوریشم هوای ابری دلگیره حالا فک کن برقم نباشه دیگع بدتر

حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش                                                                                https://daigo.ir/secret/6734242551           "مگع‌چن‌بار‌میکنیم‌زندگی‌واسع‌هرکی‌              خودمو‌نو‌بیخودی‌جر‌ررربدیم‌ما"

اره تاریک میشه اصلا ادم به هیچ کاری نمیرسه

دقیقا#  

حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش                                                                                https://daigo.ir/secret/6734242551           "مگع‌چن‌بار‌میکنیم‌زندگی‌واسع‌هرکی‌              خودمو‌نو‌بیخودی‌جر‌ررربدیم‌ما"

هیچیفدای ط ط خوبی؟!

نشی 

قربونت

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

خفه شو لیا

😂😂وای جر

خب راس میگم😂

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز