2777
2789
عنوان

دورهمی رفقا دت دت آی لایک دت 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻👀

| مشاهده متن کامل بحث + 789106 بازدید | 214278 پست
آرهباشه 😂😭 .ناموصا همش لایک می‌کنه ، می‌دونی از جملات زیبای من فیض می‌بره بخاطر همینه🛐

نه

میدونم چقدر عصاب خرد کنه🎀

اما دایی لایک کنه آدم فیض می بره🎀

باله صاحیح

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

همون فاک🎀 روش من: با تبر کلشونو می کندم🎀 با اره از گردن تا شکم نصف می کنم🎀 دل و رودشونو میریز ...

بعلع روش های دیگه ای هم هست مانند:

با چوب میزنیشون🎀

با پا روی قفسه سینشون راه میری🎀

زبونشون میکنی و جنازشون میندازی تو جوب🎀

انتقام_سخت# 🎀

اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد محقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بعلع روش های دیگه ای هم هست مانند:با چوب میزنیشون🎀با پا روی قفسه سینشون راه میری🎀زبونشون میکنی و ج ...

به به🎀

اره بریم تو کارش🎀

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

[QUOTE=352503085]پاره شدم🤣🎀[/QUOTEچرا😭😂؟بابا جدی گل کنه نبینم چشاشو ترکنید 🎀🥲

یاد خوانندش افتادم🤣🎀

اینکه همش چشاش تره

ی نینیه برا خودش😌💘

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

یاد خوانندش افتادم🤣🎀اینکه همش چشاش ترهی نینیه برا خودش😌💘

وای ، ببین حق ترین جمله ای که گفتی ،

ببین جدی قربون دهنت

من این بشر رو خیلی اذیت کردم

اینجا پیش همه ازش معذرت می‌خوام

@نیکوتین_من  

حالا الان فکر می‌کنه رو دراگی چیزی هستم ، اما من فقط

می‌خوام ادم‌بشم 🎀 .

امیدوارم حلالم کنی دایی جان .

تـاسیـان `

وای ، ببین حق ترین جمله ای که گفتی ،ببین جدی قربون دهنتمن این بشر رو خیلی اذیت کردماینجا پیش همه ازش ...

نشی

پارم🤣🎀

دایی میاد هنگ می کنه

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

دیگه شدم چرا؟وای آره ، الان میگه آفتاب از کدوم ور در اومده آخه حس میکنم روی خوش از من ندیده 😂😭.

چون من باعث شدم

همه اینا از صدقه سری منه

بهش بگو🎀

وای دقیقا🤣🤣🤣

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

عیبابا ، الان خودش میخونه😔🤌🏽 .چطور مگه ؟ توام می‌دونییی؟

اگ من نبودم این دنیا چطوری پیش می رف؟😔

اره میدونم

فقط..


















































چیو؟🎀

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

نمی‌دونم ، تجربه نکردم نمیدونم‌🦦 .اذیت کردنامو🤌🏽

پیش نمی رفت اصن چون😔🤣

اره بابا

یادمه ی بار داشتی ب شیوا می گفتی می خوام لایکت کنم ناراحت نشو

ی بار دیگم هی آیدا رو لایک می کردی🤣🤦🏼‍♀️

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز