2789
عنوان

دورهمی رفقا دت دت آی لایک دت 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻👀

| مشاهده متن کامل بحث + 788995 بازدید | 214278 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وایییی عسل دلم یذره شده بود برات مرسیییی  ♥️♥️♥️  برات تو چالش حرف ناشناس اهنگ خوندم ...


سلام عزیزدلم قربونت گل گلستان 

چ خبرا 

خوبم ممنون فدات 



کدومش 

میدونی چ آرزو کردم من واست؟؟؟

یا میشمارم یک دو سه کجایی ؟ تو هنوز تو قلبمی؟ 

دل منم برات تنگولیده بود از نی نی چ خبر؟ البت دیگ بزرگ شده میدونم🤣

@ته_تقاری_خدا   حنا تولدت پس فرداست درسته؟مبارک باشه پیشاپیش ‍گلی

120 ساله بشی به ارزوهات برسی

ببخشید که امروز تبریک گفتم 

گفتم ممکنه نباشم تو سایت  ساری  

عاشق♥ ایران♥ جانم♥ از ایران جان چیزی که خیلی متعجبم میکنه تاریخ دانش این سرزمینه.... دانشمندایی مثل ابن سینا ابوریحان بیرونی.... عبید جوزجانی که شاگرد ابن سینا هست زندگی نامه ای از ابوعلی سینا روایت میکنه خلاصش اینه ابن سینا قبل از ده سالگی علم آموختن و شروع میکنه تا ده سالگی زبان زد شهر میشه به طوری که به عنوان یکی از عالمان شهر شناخته میشه و تو شونزده سالگی بیشتر علوم روزگار خودشو بلد بوده مثل منطق، فقه، فلسفه، ریاضیات و طب همون سن هم یه کتاب مینویسه به اسم قانون که نه تنها اون زمان برای اموزش پزشکی درجه اول دانشگاهای اسیایی و اروپایی بوده (دقیقا همون موقع ای که تو فرانسه جمله حواست باشه خیس نشی متداول بود😉😂) بلکه الانم بخشی از کتابش تدریس میشه... واقعا چطوری ادم میتونه تو شونزده سالگی به این درجه از دانش برسههه؟؟ البته خود ابوعلی سینا تو فلسفش به این سوال جواب داده و یه جاهایی به عقل بالمستفاد هم اشاره میکنه انگاری الهام میشده معلومات بهش البته تو این سن کم و این همه دانش داشتن بعید هم نیست... راستش اصلا آدم مذهبی ای نیستم منتها این دانشمندا ایرانی در دوران بعد از اسلام ایران خیلی نظرمو به اسلام جلب کردن یه دوره از زندگی که صرفا بر حسب وظیفه (مجبوری🫠) زندگی نامه چند تاییشون رو خوندم (نمونش همین ابن سینا) به این نتیجه رسیدم حتما یه حقانیت بالاتر از جسم ماده وجود داره،، اصلا موافق انفعال و دنباله رو بودن نیستم اما یکی از نشونه هاش(نشونه وجود یه بینهایت برتر) همین دانشمندای اسلامی تاریخمونن که با علم همه چیز تمومشون پا تو مسیر این معنویت گذاشتن..

سلام عزیزدلم قربونت گل گلستان  چ خبرا  خوبم ممنون فدات  کدومش  میدونی ...

میدونی چی آرزو کردم من واست از ته قلبم 

غم نشینه توی چشمات اون دوتا چشمات بخندن 



وای نی نی ک نگم برات😐همش میگع میخام برم مدرسه 😂خیلی دعواییه هی کتکم میزنه😂😂 


هی میگفتم خدا این عسل کی میاد پس

چرا وقتی سهم من نبود،منو به لبخندش عادت داد؟
میدونی چی آرزو کردم من واست از ته قلبم  غم نشینه توی چشمات اون دوتا چشمات بخندن  و ...

عیجان اره دیدم شعره رو 

لاوت دارم شدییییددددد ب مدت مدید 

ماچ کن از طرف من لپشو 


ی چن وقت بعدش اومدم بابا من مگه از مجازی کنده میشم؟ 

اون رفیقمم آرمی کردم راستی🤣❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

انتخاب رشته

0پریا0 | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز