2789
عنوان

دورهمی رفقا دت دت آی لایک دت 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻👀

| مشاهده متن کامل بحث + 789008 بازدید | 214278 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

والاا

اهوم:#

https://abzarek.ir/service-p/msg/886587 امشب هم درست مثل شب های قبل به پشت بام رفتم تا کمی با ماه هم صحبت شم. چون آخرین باری که دیدمت بهم گفتی بعد از من حرف‌هات رو به ماه بزن قول میدم که ماه من رو هم در جریان حرف‌هات بذاره اما امشب خبری از ماه نبود، آسمون جوری ابری بود که با خودم گفتم نکنه هوای دلت گرفته‌؟ چون بهم گفته بودی رابطه‌ی خوبی با ماه و آسمون داری، شاید اینبار ابرا با اومدنشون میخوان غمی که تو توی دلت داری رو با من در جریان بذارن.میبینی ژنرال من؟ حتی آسمون هم فهمیده که درد تو درد منم هست. - هانیکو
مامانننننننن😭 چرا من همیشه باید معذرت خواهی کنم😭😭😭😭😭😭😭 اه لعنت به این زندگی😭💔

بیا بغلم دخترمممم

باهم از اینجا میریم

هیشکی قدر من و تو رو نمیدونه

نرهای به ظاهر محترم سایت بارها گفتم درخواست دوستی نفرستید باسپاس.

بیا بغلم دخترمممم باهم از اینجا میریم هیشکی قدر من و تو رو نمیدونه

کجا کجااا

https://abzarek.ir/service-p/msg/886587 امشب هم درست مثل شب های قبل به پشت بام رفتم تا کمی با ماه هم صحبت شم. چون آخرین باری که دیدمت بهم گفتی بعد از من حرف‌هات رو به ماه بزن قول میدم که ماه من رو هم در جریان حرف‌هات بذاره اما امشب خبری از ماه نبود، آسمون جوری ابری بود که با خودم گفتم نکنه هوای دلت گرفته‌؟ چون بهم گفته بودی رابطه‌ی خوبی با ماه و آسمون داری، شاید اینبار ابرا با اومدنشون میخوان غمی که تو توی دلت داری رو با من در جریان بذارن.میبینی ژنرال من؟ حتی آسمون هم فهمیده که درد تو درد منم هست. - هانیکو
نمیدونم یه جایی که دست هیچکی بهمون نرسه

این‍‍_قیافه_مظلومو_ببین

https://abzarek.ir/service-p/msg/886587 امشب هم درست مثل شب های قبل به پشت بام رفتم تا کمی با ماه هم صحبت شم. چون آخرین باری که دیدمت بهم گفتی بعد از من حرف‌هات رو به ماه بزن قول میدم که ماه من رو هم در جریان حرف‌هات بذاره اما امشب خبری از ماه نبود، آسمون جوری ابری بود که با خودم گفتم نکنه هوای دلت گرفته‌؟ چون بهم گفته بودی رابطه‌ی خوبی با ماه و آسمون داری، شاید اینبار ابرا با اومدنشون میخوان غمی که تو توی دلت داری رو با من در جریان بذارن.میبینی ژنرال من؟ حتی آسمون هم فهمیده که درد تو درد منم هست. - هانیکو
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز