2777
2789
عنوان

این آقا عباس کیه؟🤨

351 بازدید | 20 پست

تا اونجایی که من میدونم یه مرد متاهله

اطلاعاتی ازش دارین بگین یا تگش کنید🤚🏻

کاربر آقا___اگه این امظا رو میخونی دعا کن منو دوستم به اون هدفمون کمتر از ۶ ماه برسیم خیلی ازش دوریم🤲🏻_____کاربری سوم____خودم میدونم تاپیکه ولی عادت کردم میگم تایپیک😐 ( راستی اگه کمکت  کردم تو دلت بگو انشالله به اون هدفش کمتر از ۶ ماه برسه😁)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عباس که بود و چه کرد؟

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

شایدم خودتی 😐

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
جریان چیه

نمیدونم یه شخصی هست به اسم عباس ولی نمیدونم کیه هرکی میدونه بگه😶

کاربر آقا___اگه این امظا رو میخونی دعا کن منو دوستم به اون هدفمون کمتر از ۶ ماه برسیم خیلی ازش دوریم🤲🏻_____کاربری سوم____خودم میدونم تاپیکه ولی عادت کردم میگم تایپیک😐 ( راستی اگه کمکت  کردم تو دلت بگو انشالله به اون هدفش کمتر از ۶ ماه برسه😁)
شایدم خودتی 😐

😂😐

کاربر آقا___اگه این امظا رو میخونی دعا کن منو دوستم به اون هدفمون کمتر از ۶ ماه برسیم خیلی ازش دوریم🤲🏻_____کاربری سوم____خودم میدونم تاپیکه ولی عادت کردم میگم تایپیک😐 ( راستی اگه کمکت  کردم تو دلت بگو انشالله به اون هدفش کمتر از ۶ ماه برسه😁)

میدونم هر بار میترکه و هر بار میاد 

آقایون چتونه هی درخواست میدید؟؟؟ اگر حتی یه مرد توی این کره خاکی باشه و اونم تویی باشی ک توی نی نی سایتی بازم هیچ کدوم از ما خانوما درخواستتو قبول نمیکنیم خودتو پاره نکن 🦦ببینم خوشبختی تو؟؟! یه چی که حالتو خوش کنه داری؟

میدونم هر بار میترکه و هر بار میاد

اسم آخرین کاربریش رو داری؟

کاربر آقا___اگه این امظا رو میخونی دعا کن منو دوستم به اون هدفمون کمتر از ۶ ماه برسیم خیلی ازش دوریم🤲🏻_____کاربری سوم____خودم میدونم تاپیکه ولی عادت کردم میگم تایپیک😐 ( راستی اگه کمکت  کردم تو دلت بگو انشالله به اون هدفش کمتر از ۶ ماه برسه😁)

شوهر خالمه کچله آسمم داره تو اسنپ کار میکنه 

حشمت فردوس یجا تو فیلم میگه : شنیدی میگن مردی و مردونگی؟ اشتباه میگن این دوتا شبیه هم هستن ولی یکی نیستن مردونگی یعنی بخشش ،یعنی گذشت ،یعنی دستِ پاک داشتن چشمِ پاک داشتن ،دلِ پاک داشتن اینا یعنی مردونگی .اون روزی که داشتن رو اینا اسم میزاشتن همه اون کسایی ک اونجا بودن مرد بودن پارتی بازی کردن اسمشو گذاشتن مردونگی  همه مردا مردونگی ندارن ولی خیلی از زنا هستن که همه این خصلتارو باهم دارن ..... خلاصه ک خواستم بگم اگه یکی دورتونه ک  اینارو تو وجودش داره ب جنسیتش نگاه نکنین بچسبید بهش این همون کسیه که میتونین بهش تکیه کنین حتی اگه یه دختر ۱۶ ساله اس یا خانوم ۷۰ ساله ........

عباس امد😁 نکنه خودتی تعلیق میقولی؟

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

عباس امد😁 نکنه خودتی تعلیق میقولی؟


نه من ارشیا م :/

کاربر آقا___اگه این امظا رو میخونی دعا کن منو دوستم به اون هدفمون کمتر از ۶ ماه برسیم خیلی ازش دوریم🤲🏻_____کاربری سوم____خودم میدونم تاپیکه ولی عادت کردم میگم تایپیک😐 ( راستی اگه کمکت  کردم تو دلت بگو انشالله به اون هدفش کمتر از ۶ ماه برسه😁)
شوهر خالمه کچله آسمم داره تو اسنپ کار میکنه 

نه جدی اطلاعاتی ازش دارین کیه چن سالشه کجا زندگی میکنه از کی عضوه؟🧐

کاربر آقا___اگه این امظا رو میخونی دعا کن منو دوستم به اون هدفمون کمتر از ۶ ماه برسیم خیلی ازش دوریم🤲🏻_____کاربری سوم____خودم میدونم تاپیکه ولی عادت کردم میگم تایپیک😐 ( راستی اگه کمکت  کردم تو دلت بگو انشالله به اون هدفش کمتر از ۶ ماه برسه😁)
نه بمولا من ارشیا م :/

☺که اینطور

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792