2777
2789
عنوان

عروسی🤩🤩

| مشاهده متن کامل بحث + 847 بازدید | 41 پست

الان همه ی عروسا رنگ چشا و رنگ موها و حتی آرایشاشون کپی همن

خاک انداز کیست ؟ خاک انداز یه سری کاربر هستن تا یکی تاپیک میزنه ، سریع مثل خاک انداز خودشونو میندازن وسط و کامنت میذارن : (خب چکار کنم)،(به تو چه)یا(به ما چه) این که گُل ⚽️ به خودیه 😂 خب اگه میگی (به ما چه)میشه بگین شما وسط این تاپیکی که به شما مربوط نیست ، چه گوهری می اَفشانین ؟ آهای شمایی که می نویسین : (خب چکار کنم) شما بفرما مابقیِ اورانیوم هایی که تو تاپیک های قبلی جامونده رو غنی بفرمایین کاش فضای مجازی ، یه فیلتری داشت کسایی که فرهنگِ حضور در سایت های عمومی رو ندارن ، نتونن ورود کنن و انرژی منفی هاشون رو به اشتراک بذارن لطفا کاربرای خاک انداز به تاپیک من نیان  مرســـی ، اَه   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اخه چشام اشک میزنه ارایشم پاک میشه

عادت میکنی یکی دو روز قبل امتحان کن عادت کنه چشمت

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
عزیزم بهت بگم موی مشکی اصلن مدل شینیون رو خوب نشون نمیده یه رنگ تیره بهتره لنزم نذار

قهوه ای خوبه؟

❤گرنگه دارمن آن است که من میدانم...شیشه را دربغل سنگ نگه میدارد...❤
لنزتون چ مارک وو چ رنگ بود منم بخرم

یادم نیست والا .ارایشگاهم ادرس داد رفتم خریدم 


برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰

ان شاالله خوشبخت بشی نازبانو ♥️⚘🤲

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز