2777
2789
نیت کردم عزیز

خیلی خوب بود 

بسیار خوب است  حتما انجام بده و برای شروع صدقه بده 

و اگر برای ا زدواجه انشالله مبارک است و مواظب حسودان باش و حتما صدقه بده ❤😍

ته قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن🍂🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نیت کن تا برات بگیرم گلم

برا منم میگیری

امضامو میخونی؟🌸🍀نیت میکنین هدیه به اسم های آبی سوره مبارکه توحید یا سوره مبارکه  حمد یا صلوات بفرستین به نیت نیلوفر انشاءالله و ازشون بخواین انشاءالله برام دعا کنن🌸🍀اگه یادتون بود سر نمازتون دعام کنین انشاءالله 🍀🌸آقا امام زمان علیه السلام.اقا امام رضا علیه السلام حضرت ابوالفضل علیه السلام  نرجس خاتون سلام الله علیها🌸شهید ابراهیم هادی. شهید سید احمد پلارک. شهید سید مجتبی علمدار 🌸🍀اگه یادتون بود سر نمازتون دعام کنین انشاءالله 🦋🌹
ممنونم ابجی

از تو خوب بودا گلم بخون

ته قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن🍂🖤
میشه ازت خواهش کنم یکیم برامن بگیری ؟ هروقت خواسی بگیری بگو تت نیت کنم

االبته که میشه گلم نیت کن 

ته قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن🍂🖤
برا منم میگیری

نیت کن گلم 

ته قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن🍂🖤
نیت کن گلم 

نیت کردم 

امضامو میخونی؟🌸🍀نیت میکنین هدیه به اسم های آبی سوره مبارکه توحید یا سوره مبارکه  حمد یا صلوات بفرستین به نیت نیلوفر انشاءالله و ازشون بخواین انشاءالله برام دعا کنن🌸🍀اگه یادتون بود سر نمازتون دعام کنین انشاءالله 🍀🌸آقا امام زمان علیه السلام.اقا امام رضا علیه السلام حضرت ابوالفضل علیه السلام  نرجس خاتون سلام الله علیها🌸شهید ابراهیم هادی. شهید سید احمد پلارک. شهید سید مجتبی علمدار 🌸🍀اگه یادتون بود سر نمازتون دعام کنین انشاءالله 🦋🌹
نیت کن گلم 

نیلوفره اسمم 

امضامو میخونی؟🌸🍀نیت میکنین هدیه به اسم های آبی سوره مبارکه توحید یا سوره مبارکه  حمد یا صلوات بفرستین به نیت نیلوفر انشاءالله و ازشون بخواین انشاءالله برام دعا کنن🌸🍀اگه یادتون بود سر نمازتون دعام کنین انشاءالله 🍀🌸آقا امام زمان علیه السلام.اقا امام رضا علیه السلام حضرت ابوالفضل علیه السلام  نرجس خاتون سلام الله علیها🌸شهید ابراهیم هادی. شهید سید احمد پلارک. شهید سید مجتبی علمدار 🌸🍀اگه یادتون بود سر نمازتون دعام کنین انشاءالله 🦋🌹
برام من بگیر نیت کردم 

خوب بود گلم 

ترس و نگرانی شما بی مورد است با توکل به خدا اقدام کن انشالله ❤

ته قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن🍂🖤
نیت کن گلم 

میشه برا منم بگیری؟

هر وقت. وقتت آزاد بود ❤️

زندگی را ... گر توانستی به کام یکنفر شیرین‌کنی،یاتوانستی زمین تشنه‌ای را سرخوش از باران کنی ...گر توانستی تو یک مرغ گرفتار از قفس بیرون کنی ...یا توانستی که دیوار اسارت از بنا ویران کنی ..گر توانستی به خوان رنگی‌ ات یک رهگذر مهمان کنی ...یا توانستی بدون حاجتی هم، ذکر آن یزدان کنی ...گر توانستی لباس بی ریای عاشقی، بر تن کنی ...میتوانی آن زمان فریاد انسان بودنت را بر سر هر کوی و هر برزن زنی...
نیلوفره اسمم 

خیلی خوب بود عزیزم 

بسیار خوب است انشالله هم خیر دنیوی دارد هم خیر اخروی.

با توکل به خ ا انجام بده 😍😍😍❤

ته قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن🍂🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دندانپزشک

shotfarangy | -1 ثانیه پیش

یه سئوال

kkkkkkk76 | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792