2777
2789
عنوان

🔥جشن تیرگان 🔥❤

| مشاهده متن کامل بحث + 530 بازدید | 24 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فدای تو 😍😍😘

🥰🥰

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

ممنون ازپست زیباتون  ولی اصلا مهم نیست چی بودیم ،مهم اینه الان چی هستیم  اون گذشته پر اف ...

همه کشور هایی که در گذشته تمدن بلند بالایی داشتند از تاریخشون میگن 

کار منم همینه 

امروزو که شما خودتونم دارید میبینید !


همه کشور هایی که در گذشته تمدن بلند بالایی داشتند از تاریخشون میگن  کار منم همینه  امروز ...

به نظر من بهتره به جای گفتن ازاینکه چی بودیم ، بپردازیم به اینکه چی هستیم . گذشته پر افتخاری داشتیم که هیچ ربطی به الانمون نداره ،کشورهای دیگه اگر در گذشته پر افتخار بودن ،الان هم‌ پیشرفت کردن ،نه مثل ما که هر سال بدتر ازپارسال هستیم و افول فرهنگ بیداد میکنه ....به عقیده من ،ما لکه ننگ هستیم برای گذشتگان


درسته این زندگی اون چیزی نیست که من میخواستم ولی تلاش میکنم تا شرایط را بهتر کنم 

نگاه کنید این پست جنبه ی عطلاع زسانی  داره  باید تو کشور ما فرهنگ سازی بشه مردم باهم متحد باشن بعد بیان یقیه ی عربی بگیرن و بگن چرا به ایرانی جماعت توهین میکنی ما خودمون  تاریخمون  رو زیر سوال می‌بریم بعد میگیم خوب که چی بودیم که بودیم الان نیستیم بعد یه خارجی میاد به ما میگه فلانی ماناراحت میشیم میگیم چرا اینطوری گفتن باید خودمون از حقمون کشورمون  تارخیمون دفاع کنیم که بعدا تاریخ ایران مال افغانستان و ترکیه و اینا ندونن مارو عرب ندونن بفهمن تاریخ مشترکه کشور های کوچیکی که الان هست ادعا دارن ایران برای اوناست روزی مال خاک و دیار مون ایران بودن  

 خدا کنه روزی موفقیت همه‌ی فرزندان کروش و بزرگ رو بیبینم اون بالا بالا باهم صحبت میکنیم😘

به نظر من بهتره به جای گفتن ازاینکه چی بودیم ، بپردازیم به اینکه چی هستیم . گذشته پر افتخاری داشتیم ...




کشور هایی مثل کشور های اروپایی با شرارت و خباست و مکاری و خیانت به اینی که هستن رسیدن گذشتشون خط خطی نا کردارا نصف ایران زمان قاجار بخواطر اینا مگه نبود از هم پاشید احد نامه ی گلستان و ترکمن چایی و اینا به کشور های اروپایی دل خش نکنید که کمک میکنن اینا نفت مون و می خوان وگرنه اروپاییان از کشور خودشون دفاع نمی کنن بیان از ایران دفاع کنن و یه دلیلشم شاه های بی لیاقتمون بود شاه هایی امثال قتحعلی شاه که رید تو ایران کجا گذشتشون خوش رنگه دوتا ضرب‌المثل هست میگه 




صدای دور از دوحل خوش است 


مرغ همسایه غازه 

 خدا کنه روزی موفقیت همه‌ی فرزندان کروش و بزرگ رو بیبینم اون بالا بالا باهم صحبت میکنیم😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز