2733
2734
عنوان

کسایی که اعتقاد ندارن نیان لطفا

| مشاهده متن کامل بحث + 65812 بازدید | 1150 پست

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس

تذکری درباره جن


💢 در گذشته جن ها بیشتر در دریاهای پر آب، غارهای دور دست، در برخی بیابان ها، گاهی در چاه ها و قنات ها، در زیر زمین ها و در داخل آب یا در هوا سکونت داشتند . ولی امروزه و بر اثر مزاحمت هایی که بشر برای آن ها ایجاد کرده، از این جهت که محل زندگی شان را اشغال کرده و به همه جاهای زمین رسیده، این کار سبب شده تا جن ها به شهر ها نقل مکان کنند .


⚠️ علاوه بر این، موارد دیگری باعث افزایش حضور آن ها در شهر ها شده:


1️⃣  استفاده از آهن در ساختمان ها که باعث جذب جنیان شده، چون آهن برای جن همان حکم طلا برای بشر را دارد، یعنی برای آن ها جذابیت دارد، جن ها  زمانی که به آهن می رسند حالت رقص به آن ها دست می دهد .


2️⃣ ساختمان های طبقاتی که باعث جذب جن شده، زیرا بعض از انواع جن ترجیح می دهند با فاصله سه یا چهار متری از زمین زندگی کنند .


3️⃣  وجود برخی نقاط ضعف در انسان ها که باعث شده جن ها بر انسان تسلط پیدا کنند، مانند تنها زندگی کردن افراد در خانه یا حتی در یک اتاق .


4️⃣ مورد دیگری که مؤثر است این است که انسان با یک کفش یا یک دمپایی راه برود.


5️⃣ مورد بعد، دستشویی کردن در قبرستان است .


6️⃣ ایستاده نوشیدن آب در شب.


7️⃣ همبستر شدن در شب اول، وسط و آخر ماه .


8️⃣ کامل لخت شدن .


9️⃣ ورود در دستشویی با سر باز (در روایات تأکید شده حتما در هنگام ورود به دستشویی پارچه یا چیزی روی سر بگذارید) .


🔟 ایستاده ادرار کردن .


1️⃣1️⃣  خوردن گل و خاک .


2️⃣1️⃣ خوابیدن با دست و دهان نشسته بعد از غذا.


3️⃣1️⃣ خوردن غذای داغ .


4️⃣1️⃣ موردی که در روایات به آن اشاره شده این است که  استخوان ها را کامل نلیسید و مقداری اندکی گوشت روی استخوان را برای آن ها باقی بگذارید، زیرا استخوان با اندکی گوشت غذای جنیان است و اگر کامل بلیسید باعث عصبانیت آن ها می شود و ممکن است آسیب بزنند یا کاری کنند که به ضرر شما تمام شود و حتی ممکن است چیزهایی از شما بدزدند .


🌀  یکسری تذکرات نیز لازم است :


1️⃣ هر وقت صدای ضربه ای روی پنجره یا شیشه یا در دیوار بخصوص، یا ظرفشوئی، یا یخچال یا کابینت و مانند این ها شنیدید پیگیری نکنید و نروید نگاه کنید و بررسی کنید زیرا چیزی پیدا نخواهید کرد .


2️⃣ شب هنگام اگر حس کردید یکی پشت سر شما حرکت میکند و یا از کنار شما رد میشود حتما یکی از افراد جن حضور دارد، ولی هیچ عکس العملی از خود نشان ندهید و برنگردید بررسی کنید .


3️⃣ اگر چیزی مشاهده کردید یا صدایی شنیدید پیگیری نکنید و خود را به کاری یا چیزی مشغول کنید، طوری که انگار هیچ چیزی ندیده اید و نشنیده اید و هیچ اتفاقی نیفتاده است .


🖍 البته بر اساس روایات قرار است جن ها رفته رفته ظاهر شوند و همه می توانند آن ها را ببینند و حتی ممکن است دوستی مابین جن و بشر برقرار شود .


🔰 در روایت مفضل بن عمر از امام صادق علیه السلام میپرسد: سیدی، وتظهر الملائکة والجن للناس ؟ قال: اي والله یا مفضل ویخاطبونهم کما یکون الرجل مع حاشیته وأهله، قال: قلت: یا سیدي ویسیرون معه ؟ قال: اي والله یا مفضّل .


▫️ مفضل از امام می پرسد: سید من، آیا ملائکه و جن روزی برای مردم ظاهر خواهند شد؟! امام علیه السلام فرمود : آری قسم به خدا، و باهم صحبت و گفتگو خواهند کرد، همانگونه که انسان با اطرافیان و خانواده و فامیل صحبت میکند .


🔹 مفضل عرض میکند: سید من، آیا با هم راه می روند ؟ امام فرمود: آری قسم به خدا ای مفضل .


〽️ این روایت حاکی از قطعیت کار و حتمی بودن آن دارد و ما باید برای چنین روزی و چنین رخدادی آماده باشیم، زیرا این همراهی می تواند مفید باشد و موجب استفاده از تجارب و اطلاعات آن ها گردد، زیرا جنیان دشمنی و کینه ی شخصی نسبت به بشر ندارند.


♦️ تذکر آخر اینکه جن فعلی با بسم الله دور نمی شود و ممکن است با ریختن سرکه در اطراف منزل و یا کبوتر نگهداشتن در منزل دور شود. البته احراز و دعاهای دور کننده جن را برای شما پیشنهاد خواهیم کرد .


♨️ سعی کنید به هیچ وجه رابطه جنسی با آن ها برقرار نکنید، زیرا در این صورت دیگر خلاص شدن از آن ها کار سخت و دشواری خواهد بود و عواقب ناگواری خواهد داشت .

فقط حیدر امیرالمومنیناست  لعن علی عدوک یا علی و فاطمه اولی و دومی و سومی . ع . ...ه

فقط دست به آب😂😂😂😂😂

لطفا یه ❤صلوات❤ واسه سلامتی‌ تو دلیم بفرستید😘تودلیه نازم به دنیا اومد و دنیامون صورتی شد😍😍اسرا خانم دلبر مامان بابا خوش اومدی به زندگی❤امروز ۱۲ روزه که دارمت❤دخترم👩زمستانم با تو بهار است⚘تو امید فرداهای منی؛محرم راز منی، تک گل باغِ منی.دردانه منی و من،از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم😍💗💗💗امروز واکسن چهارماهگیتو زدم گل مامان.۱۴۰۲.۱۲.۵....عشق مامان الان که دارم اینو مینویسم تو بغلم خوابت برده.امروز  کنارت یه لحظه خوابم برد وقتی بیدارشدم دیدم پیشم نیستی. یهو نگاه کردم دیدم اووووو رفتی زیر جا کفشی و به مامان میخندی😅😘دورت بگردم من.امروز ۴۰۳.۱.۲۲ هست و اولین نوروزی بود ک کنارمی خیلی دوست دارم مامان❤😇
بخاطر انرژی منفی اون موجوداته و حتی انرژی خواری 

درمورد انرژی خواری چیا میدونی ؟یا سایتی چیزی معرفی کن

درمورد انرژی خواری توسط آدمهای اطرافمون میخوام بدونم.مثلا توسط خاله یا داییمون

نی نی ها یهو خودشونو موقع شیرخوردن یا بازیگوشی توی بغل،هول میدن به عقب، مواظب باشین مثلا پشت سرشون دیوار یا مبل نباشه.نی نی هم مثل ما تشنه میشه بهش آب بدین.انگشت مکیدن بچه علاوه بر نشانه ی گرسنگی نشانه ی تشنگی هم هست چون به کمک انگشت توی دهنشون آب تولید میکنن،پس آب بدین به نی نی، دندونی یه جنس نرم و یه جنس تقرییبا نرم بخرین و همیشه توی بشقاب پلاستیکی یا جایگاه خود دندونی، روی زمین بذارین تا بچه هروقت خواست راحت برداره.موقع دندون دراوردن غذا نمیخورن و نق نقو میشن.پس درکشون کنیم چون به اندازه کافی نی نی خودش درحال اذیت شدن هست.اینجورمواقع مایعات مثل شربت شیرین خونگی مثلا شربت البالو، به و ... بدین، برای از پوشک گرفتن عجله نکنین اصصصصلا حتی ممکنه چندین ماه توضیح بدین تا دلش بخواد و سن و درکش برسه تا واقعا اون کاری که شما میخواین رو انجام بده،مثلا سرپا نشینه اصلا و هیچ روش و وسیله هم قبول نکنه.اگه دیدی صبرت کم شده و بعد از ده بار تذکر و حرف و ۱۰۰بار آموزش، داد میزنی ،دوسه تا برنامه تفریح و رفت و امد بذار.اگه تغییری نکردی برو دکتر و قرص ضعیف بخور،تا کلا بدنت ریلکس بشه.بچه دو الی ۳ ماه قبل از ۳ سالگی،الکی گاز نمیگیره، دندون آسیاب درمیاره و میل به گاز گرفتن چیزی داره پس دندونیاشو که از داروخونه خریده بودی بشور استریل کن بذار تو لیوان بذار پایین ترین طبقه یخچال و بهش بگو این برای شماست که گاز بگیریش( وگرنه بچه بی تربیت و گازگیر نیست،ولی وقتی هی بگیم گگاااززز نگیر ،بی تربیت،،،،،،،اونم تو ذهنش درج میشه یه بچه ی بی تربیت گازگیره و باید به همین کار ادامه بده
تاثیری دیدین؟؟ شمام مشکلتون در همین مورد بود؟ 

من نه این نبود مشکلم.بخدا یادم نیست چی گفت و ایا من کاری کردم یا نه.ولی یادمه بهم گفت فلان دعای سایت رو انجام بده اونم خیلی سخت بود.

ما ملت حسينيم
اینم بگم که خودم هیچ ترسی ندارم ازشون 

خونه عموم تو روستابود وسط بجار باورت میشه شب که میشد صدا از آشپزخونه می یومد اما چون همه میدونستن که موضوع چیه هیچکس بلند نمیشد برا سه سال پیشه این موضوع خونش سنگینه از اول همینطوری بود اونجا رفت وآمد دارن

من نه این نبود مشکلم.بخدا یادم نیست چی گفت و ایا من کاری کردم یا نه.ولی یادمه بهم گفت فلان دعای سایت ...


گلی من رفتم اعمالی که گفتن به جای 40 روز ماهها انجام دادم. چققققدر خسته میشدم. 

خوب مشکلات مثل دعوا در حد خونریزی داشتیم که بهتر شد...

اما مشکل ما خیلی خیلی بزرگه. 

و البته خدا بزرگتر 🙏

من مادر بزرگم گفت ۱۲ سالم بوده ازدواج کردم بعد روز خواستگاری من نرفتم و خونه همرا ه داداشم که کوچیک بوده تنها  بودم که چند تا جن که موهاشون کثیف بود و با ناخون های بلند اومدن دورم رو گرفتن بعد رقصیدن بعد از ترس گفت داداشم سکته میکردم که یکیشون امده زمان دستمو بگیر فرار کردم افتاد داخل حیاط با بچه به دستم بلد بیهوش شده

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687