2777
2789
عنوان

تولد ۱۸ سالگی 💫

| مشاهده متن کامل بحث + 2352 بازدید | 28 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به احتمال زیاد یا روانشناسی میرم یا تربیت معلم

خیلی هم عالی .. من خودم دانشجوی روانشناسی هستم 😊

خب پس بزار بهت بگم :

1. روی زبانت خیلی کار کن.

2. مطالعه ات رو در زمینه های مختلف مثل روانشناسی ، انسان شناسی ، فیزیولوژی ، فلسفه و غیره خیلی بالا ببر. خصوصا توی رشته روانشناسی کسی بهترینه و میتونه موفق باشه که بیشترین مطالعه رو داشته باشه و بیشترین کار رو کرده باشه.

3. شروع به یادگرفتن یه حرفه کن تا بتونی توی دوران دانشجویی ازش پول در بیاری.

خیلی هم عالی .. من خودم دانشجوی روانشناسی هستم 😊 خب پس بزار بهت بگم : 1. روی زبانت خیلی کار کن. ...

وای مرسی چقد نیاز داشتم یکی راهنماییم کنه🥲💜

یه حرفه یاد دارم که از همون شروع ب درامدزایی کردم

بدون هیچ حسی🖤 (: !Without any sense
وای مرسی چقد نیاز داشتم یکی راهنماییم کنه🥲💜 یه حرفه یاد دارم که از همون شروع ب درامدزایی کردم

خواهش میکنم گلم

خیلی خوبه خوشحالم که اینطوره

آهان و چند تا مورد دیگه


- چه برای تحصیل و چه برای کار کردن در رشته روانشناسی رزومه خیلییی مهمه .. پس سعی کنید که حتما کارگاه های مختلف و دوره های مختلف رو که گواهی معتبر میدن به صورت حضوری یا مجازی شرکت کنید ، حالا چه از سمت دانشگاه تون باشه و چه در خارج دانشگاه! رزومه خوب داشتن خیلی توی آینده تون تاثیر داره.


- دربارۀ گرایش های روانشناسی حتما مطالعه کنید تا بتونید شغل آینده تونو دقیق انتخاب کنید و از همون اول مطالعه تون بیشتر در همون زمینه باشه. چون روانشناسی خیلی خیلی مطالب گسترده ای داره و انتخاب گرایش روانشناسی مثلا اینکه روانشناسی عمومی بخونید یا بالینی یا روان سنجی و غیره خیلی کمک تون میکنه که مطالعات هدفمند داشته باشید و در آینده خیلی تاثیرش به چشم میاد.

خواهش میکنم گلم خیلی خوبه خوشحالم که اینطوره آهان و چند تا مورد دیگه - چه برای تحصیل و چه برای ...

میگن بالینی از همشون بهتره و بیشتر کاربرد داره درسته؟

بدون هیچ حسی🖤 (: !Without any sense
میگن بالینی از همشون بهتره و بیشتر کاربرد داره درسته؟

در ایران بله همین طوره بالینی بیشتر مورد قبول عموم مردمه

اما اینکه بگیم بهتر .. به نظرم هیچ شغلی برتر از دیگری نیست و همۀ شغل ها اهمیت ویژه ای دارن

در ایران بله همین طوره بالینی بیشتر مورد قبول عموم مردمه اما اینکه بگیم بهتر .. به نظرم هیچ شغلی بر ...

بله منظورم این بود که نسبت به گرایش های دیگه کاربردی تره بد بیان کردم 😁💫

بدون هیچ حسی🖤 (: !Without any sense
یادمه منم برا 18 سالگیم چه برنامه هاییی که نداشتم.... فک میکردم روزای خوب قراره بیاد غافل از اینکه 1 ...

حقیقتا اتفاق خاصی نمیوفته .. حتی منی که 22 سالمه هم اتفاق خاصی نیوفتاده با افزایش سنم (جز همین افزایش سن 😂)

اگه قرار باشه اتفاقی بیوفته خودتون باید دست به کار بشید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792