2777
2789
عنوان

دلم گرفته

| مشاهده متن کامل بحث + 287 بازدید | 43 پست
برات امن یجیب میخونم

مرسی عزیزم خودم آنقدر دعا نماز نذر اینا کردم هیچی نشد 

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا خونه بابات بحث هست؟ خونه مام همیشه دعوا

سر هر چیزی بحث همه میرن خونه مامان شون دل شون باز بشه بیشتر دل آدم می گیره 

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

الان هم خونه مامانم اما آمدم اتاقم در بستم بقیه دارن پشت سرم حرف میزن صدا شون میاد دلم می خواد برم خونم اما راهم دوره منتظرم مادر شوهرم بیاد دنبالم

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

شایدم من خوب نیستم همه باهام بدن 

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
عزیزم من مجردم. تو خونمون همیشه دعواس. دیگه امید به زندگیمو از دست دادم. حداقل خوشبحال تو که متاهلی

منم قبلا عین تو بودم می گفتم خوش بحال متاهل ها اما می گم الان کاش مجرد می موندم خونه بابا تحمل می کردم حداقل یک امیدی داشتم یک روز ازدواج می کنم از تنهایی در میام الان به چه امیدی زندگی کنم شوهر میاد جوش هات دو برابر میشه از بی احساسی مردا بی فکری مردا

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
واقعا اذیت میشم😔 تو درکم میکنی عزیزم از دیروز تا الان همش دعوا

متاسفانه تو ایران هیچ دختری درک نمیشه برای همین فرار از خونه به ازدواج فکر می کن فکر می کن گل و بلبل بعد ازدواج من درکت میکنم فکر کنم بیشتر دخترا ایران هم درکت کن چون زندگی ما همه دخترا همین 

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
همش امید به ازدواج کردنه

امید نداشته باش مردا هم یکی هستن عین بابا مون همه شون عین هم هستن زن درک نمی کن

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
😔😔 پس چیکار کنم؟

درس بخون پیشرفت کن حتی شده به سختی کار کن خرج درست بده تا به جای برسی نیاز به کسی نداشته باشی تنها برای خودت عشق و حال کن پولم داشته باشی همه باهات خوب میشن حتی پدر مادرت

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز