2777
2789

۲۰ تا

میتوان با پنجه های خشک ...                                             پرده را یک سو کشید و دید ...                                              در میان کوچه باران تندی می بارد ...  کودکی با بادبادکی رنگی .‌. ایستاده زیر یک طاقی ...  گاری فرسوده ای میدان خالی را ....       با شتابی پرهیاهو ترک میگوید....                                   آری... میتوان بر جای ماند                                                                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی عزیزم

خواهش میکنم گلم

میتوان با پنجه های خشک ...                                             پرده را یک سو کشید و دید ...                                              در میان کوچه باران تندی می بارد ...  کودکی با بادبادکی رنگی .‌. ایستاده زیر یک طاقی ...  گاری فرسوده ای میدان خالی را ....       با شتابی پرهیاهو ترک میگوید....                                   آری... میتوان بر جای ماند                                                                    
معمولآ۲۰تا

بورک هاش بزرگ میشن یا ریز...

تاحالا ورست نکردم ۵مدل فینگر فود دیگه هم دارم جدا از شامم برای ۴۰ نفر ۳ بسته کافیه بگیرم؟؟

میشه یه صلوات مهمون زندگیم کنی  
بورک هاش بزرگ میشن یا ریز... تاحالا ورست نکردم ۵مدل فینگر فود دیگه هم دارم جدا از شامم برای ۴۰ نفر ...

اگه چیز دیگه ای داری ۲بسته کافیه.

فینگراش انداست.

موادت چیه:

گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر  اری شود،لیک به خون جگر شود  
اگه چیز دیگه ای داری ۲بسته کافیه. فینگراش انداست. موادت چیه:

ااا خب پس دو بسته میگیرم...

بعد یه چیز دیگ من چون کارام زیاده گفتم بورک هامو بپیچم بزارم فریزر فقط سرخ کردنش بمونه برام تا ۱۰ روز دیگ اتفاقی میفته یا نه؟؟

میشه یه صلوات مهمون زندگیم کنی  
تاحالا این مدل زدی:؟ یوفکات صاف نمیشه ها

جدییییی؟؟؟؟

نه والا یکی کرده بود گفت خیلی خوشمزه شده بود منم گعتم موادمو اینجوری کنم

میشه یه صلوات مهمون زندگیم کنی  
ااا خب پس دو بسته میگیرم... بعد یه چیز دیگ من چون کارام زیاده گفتم بورک هامو بپیچم بزارم فریزر فقط ...

نه.

فقط قبل سرخ کردن تو مایکروفر یخ زدایی کنید

گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر  اری شود،لیک به خون جگر شود  
جدییییی؟؟؟؟ نه والا یکی کرده بود گفت خیلی خوشمزه شده بود منم گعتم موادمو اینجوری کنم

نکن خراب میشه.

تو نون یوفکاها باید مواد نرم تری بریزی که حجم خاصی نداشته باشه.

مثل گوشت چرخکرده یا پوره سیب زمینی یا مخلوط فرانسوی

گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر  اری شود،لیک به خون جگر شود  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز