miraclee مدیر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 عنوان جهیزیه عکس | مشاهده متن کامل بحث + 1706 بازدید | 58 پست سلام عزیزان کتری قوری گرانیتی چطوره؟راضی هستین؟ 1401/03/13 | 21:25 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آیسوداz عضویت: 1397/02/20 تعداد پست: 9319 خخخ دستش درد نکنه واقعا خدا خیرش بده خیلی کمکم کردن تو جهیزیه آرامش است؛ عاقبت اضطرابها....خلاصه که اینقد غصه نخورید بالاخره خوب میشه، قشنگ میشه، میرسیم، میبینیم، میخندیم👍😍😀
empress_emp عضویت: 1401/01/11 تعداد پست: 575 میترسم زشت باشه از تو عکس ک خیلی خوووشگله.. من الان خاستم برم دیجی نمونه های دیگشو ببینم
زنی_از_جنس_شیشه عضویت: 1397/06/19 تعداد پست: 11503 نمیدونم من خودم از نزدیک دست نزدم اینترنتی نخر حتی ظاهرشم هم ممکنه وقتی برسه دستت بزنه توی ذوقت من خودم از اون طلایی هایی که روی خودش و درش کار شده و مخصوصا دستگیره اش اصلا خوشم نمیاد البته سلیقه ایه ولی برای خرید محصولاتی که مطمئن نیستی چجوری ان حتما حضوری برو.
miraclee مدیر استارتر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 من ندیده بودم مثلش خیلی قشنگه خاصه . طلاییشو بگیر اما چقد گرونه😟 اره چون جایی نیست زیاد منم گفتم بگیرم مدل های دیگه همه جا هست البته فکر کنم من بگیرم همه جا زیاد میشه.اره قیمتش تنده
miraclee مدیر استارتر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 تغییر رنگ نمیده ، برای شستشو مشکل نداره 🤔 ولی قشنگن😁 والا نمیدونم 🤣
miraclee مدیر استارتر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 آها که اینطور، مبارکت باشه عزیز دلم❤️❤️ فدای تو عزیزم مرسی
miraclee مدیر استارتر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 چای خوری ؟چای ساز داری؟ چای ساز دارم اما اومد برق رفت یه کتری قوری باید باشه برای اینمواقع
miraclee مدیر استارتر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 داشت ازش خوشم می اومد زدی توی ذوقم 😅😅😅 خخخ بیخیال من دودل هستم برای خرید خودم خوشم اومده ولی میگم نکنه زشت باشه
زنی_از_جنس_شیشه عضویت: 1397/06/19 تعداد پست: 11503 اسی برای خرید جهیزیه ات به این پیج هم سر بزن خورده ریز های خوشگلی داره من خودم تازه پیداش کردم. محصولاتی که میاره رو خیلیی دوست دارم
miraclee مدیر استارتر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 ببین فکر کنم اینا باید خیییییلی سنگین باشه به فکر سلامتیت باش تا خوشگلیش بنظرم چای ساز از این نوع که ... چای ساز گرفتم عزیزم فکر نمیکنم سنگین باشن .نمیدونم اینجا کسی داشته یا نه کسی چیزی نگفت ببینم سنگینه یا ن
miraclee مدیر استارتر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 واقعا خدا خیرش بده خیلی کمکم کردن تو جهیزیه دستش درد نکنه
daryyyyaaaa عضویت: 1400/07/23 تعداد پست: 37614 فدای تو عزیزم مرسی زنده باشی عزیز دلم، انشاالله که خوشبخت بشی عزیز دلم💕💕💕🙏🙏🙏
miraclee مدیر استارتر عضویت: 1397/10/01 تعداد پست: 880 از تو عکس ک خیلی خوووشگله.. من الان خاستم برم دیجی نمونه های دیگشو ببینم خوب پس همه میگن خوبه🤣