2777
2789
خخخ دستش درد نکنه

واقعا خدا خیرش بده خیلی کمکم کردن تو جهیزیه

آرامش است؛ عاقبت اضطراب‌ها....خلاصه که اینقد غصه نخورید بالاخره خوب میشه، قشنگ می‌شه، می‌رسیم، می‌بینیم، می‌خندیم👍😍😀

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم من خودم از نزدیک دست نزدم  


اینترنتی نخر 

حتی ظاهرشم هم ممکنه وقتی برسه دستت بزنه توی ذوقت 

من خودم از اون طلایی هایی که روی خودش و درش کار شده و مخصوصا دست‌گیره اش اصلا خوشم نمیاد 

البته سلیقه ایه 

ولی برای خرید محصولاتی که مطمئن نیستی چجوری ان حتما حضوری برو. 

من ندیده بودم مثلش خیلی قشنگه خاصه . طلاییشو بگیر اما چقد گرونه😟

اره چون جایی نیست زیاد منم گفتم بگیرم مدل های دیگه همه جا هست البته فکر کنم من بگیرم همه جا زیاد میشه.اره قیمتش تنده

ببین فکر کنم اینا باید خیییییلی سنگین باشه به فکر سلامتیت باش تا خوشگلیش بنظرم چای ساز از این نوع که ...

چای ساز گرفتم عزیزم فکر نمیکنم سنگین باشن .نمیدونم اینجا کسی داشته یا نه کسی چیزی نگفت ببینم سنگینه یا ن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز