آرزو360 مدیر استارتر عضویت: 1392/11/07 تعداد پست: 391 عنوان وزن دخترم 468 بازدید | 19 پست سلام دوستان دخترم امروز63روزه هس خیلی نگرانم درموردوزنش وقتی به دنیااومد2کیلو500گرم بوددیروز وزن کردیم4کیلو200گرم بودم، هم شیرخودمومیدم هم شیرخشک ببلاک به نظرتون وزنش چجوری هس؟ خیلی ریزه میزه هس 1393/11/08 | 17:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
*barane* عضویت: 1391/03/05 تعداد پست: 1888 به نظرم خوبه برو رو جدول وزنشو نگاهکن یه عکس که به لطف شما خاله جونیام نزدیک به دوساله بهترین رکورد داره http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014090902542639932
آرزو360 مدیر استارتر عضویت: 1392/11/07 تعداد پست: 391 چطورمامان ریحانه؟ جواب دادم دیگه نتم ضعبفه ببخشید
مامان_ریحانه78 عضویت: 1391/03/03 تعداد پست: 815 جالبه.دختر منم ۵آذر به دنیا اومد.وزنش خوبه.دخترت هم سن دختر منه
مامان_ریحانه78 عضویت: 1391/03/03 تعداد پست: 815 به دنیا اومد ۳۵۰۰بود.الان تقریبا ۵۵۰۰هست.شبا ۶۰سی سی شیرخشک هم میدم
Paris23 عضویت: 1392/09/22 تعداد پست: 1661 من چی بگم پس دخترم ٦ ماهش تموم شد ٦ کیلوعه به دنیا اومد٢٤٠٠ بود هر چی بهش میرسم انگار نه انگار خیلی کلافه ام یکی از فانتزی هام اینه که اسم کاربریم klhggjlhggdghjkvfg باشه بچه ها میخوان تو تاپیک ها صدام کنن راحت باشن