_قلب_یخی_ مدیر عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 7291 عنوان گواهینامه | مشاهده متن کامل بحث + 428 بازدید | 91 پست میخوام ثبت نام کنم ولی خیییییلی میترسم چیکار کنم من اینجوری استرسی نبودم اصلا اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم 1401/03/05 | 02:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_قلب_یخی_ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 7291 یکم ایین نامه سخته بقیه راحته زود قبول میکنن نترس ایین نامه کدومه من از دوبلو دنده عقب میترسم فک نکنم اصلا بتونم برم اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
_قلب_یخی_ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 7291 اصلا رانندگی بلد نیستی؟ چرا فقط رو به جلو رفتنو😂 اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
roz7280 عضویت: 1398/06/27 تعداد پست: 12385 من از دنده عقبو پارک دوبل میترسم خیلی شما اصلا بلد نبودی رفتی یا بلدبودی رانندگی یادت میدن بابا...نه بلد نبودم الان اوکی ام کاربری واگذار شده
pariinazm عضویت: 1399/06/24 تعداد پست: 1680 ایین نامه کدومه من از دوبلو دنده عقب میترسم فک نکنم اصلا بتونم برم امتحان دیگه
_قلب_یخی_ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 7291 من ۲۰ روز پیش ثبت نام کردم هزینه ش یک وششصد بود شما کجایی من تهران پارسال پرسیدم ۱۸۰۰ اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
mohamadsaeed94 عضویت: 1401/02/29 تعداد پست: 4090 چرا فقط رو به جلو رفتنو😂 دنده عقب باید کلاچو زیرپات نگه داری اصلا احتیاج ب گاز دادن نداره مگه اینکه سربالایی بخوای دنده عقب بری
_قلب_یخی_ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 7291 دختری یا پسر دختر اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
mohamadsaeed94 عضویت: 1401/02/29 تعداد پست: 4090 من هنوز نرفتم ولی کتابش زیاده من کل کتابو خوندم سخت نیست جیزایی هست ک خودتم میدونی
_قلب_یخی_ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 7291 پارک دوبل و از همه امتحان میگیرن اخه منم بلد نیستم? اره دیگه از همه اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
_قلب_یخی_ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 7291 اینستا داری؟؟؟ برو فیلم ببین خانم فروغی اصفهانیه قشنگ توضیح میده با.نکات ریز اره پیجشو میدی اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
_قلب_یخی_ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/16 تعداد پست: 7291 یادت میدن بابا...نه بلد نبودم الان اوکی ام جدی یعنی ادم یاد نگیره وقت میزارن تا وقتی یاد بگیره اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
aretmisss عضویت: 1401/02/04 تعداد پست: 2775 من بندرعباسم تو کاغذی که گرفتم نوشته یک و خورده ای روشو خط زدن با خودکار نوشتن دومیلیون و خورده ای مجبورم همینجا برم چون اون یکی ها دورن ازم مادر خوبی نداشتم سعی میکنم مادر خوبی واسه دخترم باشم❤️😁🥺