samadel مدیر استارتر عضویت: 1401/02/20 تعداد پست: 1277 عنوان بارداری 93 بازدید | 17 پست ۹هفته ام و اصلا اهل جوش نبودم اما الان پیشونی و چونه و بالای لبم جوش زده علائم بچه جنسیت بچه اس؟ 1401/03/05 | 00:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
entezar1401 عضویت: 1400/11/11 تعداد پست: 3176 این چیزا اصلا ربطی نداره ب جنسیت سیستم بدنی هرکسی بادیگری متفاوته
samadel مدیر استارتر عضویت: 1401/02/20 تعداد پست: 1277 من پسر بود پر جوش شد من سر دخترم اینجوری نبودم اصلا
samadel مدیر استارتر عضویت: 1401/02/20 تعداد پست: 1277 این چیزا اصلا ربطی نداره ب جنسیت سیستم بدنی هرکسی بادیگری متفاوته نمیدونم والا دلم میخواد زودتر جنسیت بدونم
samadel مدیر استارتر عضویت: 1401/02/20 تعداد پست: 1277 ن ربطی نداره عزیزم عزبزم چطوری این نوار تاریخ بارداری اوکی کردی
تاتلی_مامی عضویت: 1400/01/12 تعداد پست: 6098 عزبزم چطوری این نوار تاریخ بارداری اوکی کردی از گوشه سمت چپ بالا میزنی رو پروفایلت میری تو بعدش اطلاعات کاربری و ویرایش و اخرش ذخیره تغییرات و تمام شرایط زندگی عفت کلام برام نذاشته
دخترپائیزی عضویت: 1397/07/10 تعداد پست: 5237 منم سر پسرم خیلی جوش زدم خیییییلی بدنم کلا جوش بود احساس گرما هم میکردم
samadel مدیر استارتر عضویت: 1401/02/20 تعداد پست: 1277 از گوشه سمت چپ بالا میزنی رو پروفایلت میری تو بعدش اطلاعات کاربری و ویرایش و ... پیدا نمیکنمپروفایل میدونم اما اطلاعات کاربر نیست کجاست؟
samadel مدیر استارتر عضویت: 1401/02/20 تعداد پست: 1277 منم سر پسرم خیلی جوش زدم خیییییلی بدنم کلا جوش بود احساس گرما هم میکردم علائم دیگه نداشتید؟من نمیدونم اصلا البته سر دخترم هرکی منو میدید میگفت پسره اما دختر بود
دخترپائیزی عضویت: 1397/07/10 تعداد پست: 5237 علائم دیگه نداشتید؟من نمیدونم اصلا البته سر دخترم هرکی منو میدید میگفت پسره اما دختر بود نه فقط خیلی جوش زده بودم حالت تهوع داشتم تا ۱۳هفته دستور پام یخ بود حرف وی تو چشم راستم بود بچمم سمت راست بود
samadel مدیر استارتر عضویت: 1401/02/20 تعداد پست: 1277 نه فقط خیلی جوش زده بودم حالت تهوع داشتم تا ۱۳هفته دستور پام یخ بود حرف وی تو چشم راستم بود بچمم سمت ... چه جالب تا حالا حرف وی نشنیده بودم چطوری؟
دخترپائیزی عضویت: 1397/07/10 تعداد پست: 5237 چه جالب تا حالا حرف وی نشنیده بودم چطوری؟ مثل عدد هفت تو چشم چپت باشه میگن دختره راست پسر. حالا نمیدونم چقد درسته ولی مال من درست بود