بگو من موافقم که یچه بیارم تو امکاناتش رو هنوز نداری
فردا که صاحب خونه اومد ودیعه رو بالاتر برد می خوای جواب نیازهای منو بچه های بی گناه رو چی بدی؟ آینده بچه ها چی می شه ؟ فکر سرمایه ای که بچه می خواد رو کردی؟ که مثل ما مسناجری نکشه؟ یا فقط با خودت گفتی دوسال شیر منو می خوره و کهنه بهش می بندی؟ بعدش چی خود بچه باید به فکر خودش باشه و پول در بیاره؟
فقط زنده موندنه؟ زندگی کردن که فقط زنده نگه داشتن ما نیست که ما هم آینده می خوایم لذت خوشبختی بچه ها رو ازپون نگیر با بی پولی
درست کردن بچه رو همه بلدن تو بگو بعدش چه هنری می خوای رو کنی