2733
2734

کاری نداره یاد بگیر من هیچ هنری ندارم

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

خوانندگی

نقاشی 

طراحی 

سفالگری

رقص

آشپزی

بدلیجات درست میکنم

و... 


مثل سگ در معبد دروغ تو عبادت خواهم کرد.گناهانم را میگویم و میتوانی چاقوی خود را تیز کنی.                  آن مرگ بی مرگ را به من تقدیم کن:)
2738

خودم سالن زیبایی دارم ولی کار نمیکنم دوره ها رو در حدی گذروندم که بتونم مدرک بگیرم برا مجوز

اما گل آرایی رو تقریبا حرفه ای بلدم انشالله به زودی یه گل فروشی باز میکنم خودم مشغول میشم

نقاش

گرافیست

شیرینی پز

کیک پز

اشپز

بازیگری هم بلدم

نمایش عروسکی

اگه ازم بپرسن مهم ترین چیزی که زندگی بهت یاد داده چیه میگم هرجای زندگی حالت با کسی و چیزی خوب نبود ترکش کن. مهم نیس تا کجا پیش رفتی. مهم نیس چقد زمان گذشته. میگم هیچ وقت برای ترک مسیر و آدم اشتباه دیر نیست. میگم هیچی توی زندگی مهم تر از این نیست که حالت خوب باشه. هیچ چیزی و هیچ کسی ارزش آزار دیدن رو ندارهمیگم اولویت زندگیت حال خوبت باشه. چون یه جایی وقتی به گذشته نگاه می کنی می بینی سر آدما و اتفاقاتی اذیت شدی که حالا هیچ جایی تو زندگیت ندارن..
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز