2777
2789
عنوان

خیلی لاغرم

| مشاهده متن کامل بحث + 421 بازدید | 33 پست

کسیکه میخواد چاق بشه بخوره.  مثل من امروز ۶ بار نون پنیر خوردم.یه دل سیر برنج و کوکو و ۲۰ چای با انواع قند و نبات

بیا جا عوضی😭😭😭😭من اشتهامو میدم به شما. مجانی فقط اندامت مال من

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا منم خیلی لاغر بودم  رازم این بود دو هفته رفتم خونه خواهرم اینقدر به زور‌غدا کرد توی حلقم ...

به مولا که منم میرم خونه خواهرم وضعم همینه 

خواهرمو شوهرش دوتاشون چاقن 

بزور غذا میکنن تو حلق من 😂😂😂😂

هی هرچی میگم بابا نمیخواامم سیرم میگن حالا تو بخووررر

خوردن روزی نصف نان تا یک نان لواشی کنار نهار و شام حتی اگه برنج و خورشت باشه یا ماکارونی و...

هر روز عصرانه یه سیب زمینی آبپز  

و بعد از هر غذا یه واحد دسر مثل چند تا بیسکویت یا بستنی یا کیک و.... 

۵۸ که براتون عالی بود ۴۹ خیلی کمه

عالی؟ خیلی خوب بود. رو 55 کیلو هر کی نگاه میکرد کیف میکرد الانم 49 شیپه بدنم همونه ولی بازوهام و رونام لاغر شده. خودم نمیخام لاغر کنم دوبرابر میخورم ولی نمیشه که نمیشه

سلام هموطن 🤚🤚🤚🏻🤚🏻🤚🏼🤚🏼🤚🏽🤚🏾😘😘😘😘

اول باید بررسی کنی ببینی ژنتون چاقه یا لاغر.اگه ژن لاغر دارید سخت وزن میگیری.دوم در طول روز چند ساعت تو خونه ای فعالیت بدنیت چقدره میتونی واسه یه رژیم چاقی سفت و محکم هم وقت بذاری هم هزینه؟سراغ پودر نرو که بلااستثنا توشون کورتون داره سلامت کبد و کلیه خیلی مهمتر از چاقیه.همه این چیزایی که گفتمو بررسی کن انگیزه و صبر و حوصله هم میخواد با این کارایی که میگم هفته ای یک کیلو اضافه میکنی وقتی میری رو ترازو اضافه شدن وزنتو میبینی هی ذوق میکنی و انگیزت بیشتر میشه.خب قد و وزنت رو بگو و چند ساعت تو خونه ای فعالیت بدنیت چقدره میتونی یکسال مدام هر روز هزینه‌کنی مواد غذایی بخری؟؟؟

عالی؟ خیلی خوب بود. رو 55 کیلو هر کی نگاه میکرد کیف میکرد الانم 49 شیپه بدنم همونه ولی بازوهام و رون ...

آره عالی برای قد ۱۶۵ وزن ۵۸ خیلی خوبه منم قدم ۱۶۵ هس ۶۲ هستم دوست دارم بشم ۵۸

سلام

عزیزم شاید طب اسلامی بتونه کمکت کنه

سویق چاقی باید بخوری دستورش هست داخل سایتش

سایت مرکز طیبات یا مرکز رایحه سیب رو سرچ کن

البته قبلش باید حتما پزشک یا دکتر طب اسلامی ویزیتت کنه شاید دلیل لاغریت چیز دیگه ای باشه ممکنه ازت بخوان آزمایش بدی

ولی غذاهای مقوی سیب زمینی پخته و مغزیجات زیاد استفاده کن

به مولا که منم میرم خونه خواهرم وضعم همینه  خواهرمو شوهرش دوتاشون چاقن  بزور غذا میکنن ت ...

چشونه بخدا🤣

خواهر من تازه میفته دنبالم تو اتاق میگه بیاااا اینو کاملللل بخورر فردا رفتی نگن دخترمون اونجا فلان شده بهمان شده

توی نی نی سایت یجوری رابطه جنسی رو عجیب و خجالت اور جلوه میدن که گاهی حس میکنم همه رو لک لک اوردن جدی جدی  
من قدم کوتاهه هرچی لاغرتر باشم به جای برنمیخوره. باید ۴۹ باشم......دیگه از ۴۹ لاغر تر نمیشه که

خوب من قدم بلنده وقتی وزنم پایین میاد خیلی تو چشم میزنه من ۶۸ کیلو ام ولی اگه ببینیم میگی ۴۰تا بیشتر نیستم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز