2777
2789
عنوان

🍁📜 بحار حدیث 📜🍁

| مشاهده متن کامل بحث + 3938 بازدید | 647 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جاااانم به فدااات آقای خوب من 💞😭میشه ما هم اون موقع باشیم 🤲🏻💚

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭


«امام محمدباقر (علیه‌السلام)»:
(فی روایةٍ) اَوّلُ مایبدأُ القائمُ علیه السلام بِأنطاكِیةَ فَیستَخرِجُ مِنَها التَّوریةَ مِن غارٍ فیه عصا موسی و خاتَم سلیمان(ع).
نخستین کاری که امام زمان(علیه‌السلام) انجام می‌دهد (در یک روایتی) تورات (حقیقی) را از غاری در شهر «انطاکیه» که عصای موسی و انگشتر سلیمان(علیه‌السلام) نیز در آن است بیرون می‌آورد. (بحار، ج ٥٢، ص ٣٩٠).

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   

با گوش جان بشنوید🥺💔


🦋سرورانه ها -١


سرورم؛

✨وقتی صحبت از مومنان و مجاهدان ایّام غربت رسول الله صلّی الله علیه و آله وسلّم و ائمّه اطهار علیهم السّلام واخلاص و ارادت و مجاهدت آنان و منزلت ممتازشان می شود؛ هوس می کنیم که کاش هم جای آن ها بودیم.


 ✨نمی دانم چرا به عقلمان نمی رسد که کاری که آنان کردند این بود که در آن شرایط وانفساه پای وجود مبارک امامشان ایستادند و حالا ما هستیم و شما؛ یعنی عیناً همان شرایط برای ما هست و حالاچرا فقط می گوییم «ای کاش» و چرا کاری نمی کنیم؟


✨غربت وجود مبارک انبیاء و ائمّه ی سابق علیهم السّلام در محدوده ی شهر و دیار خودشان بوده امّا شما به دلیل منزلت خاص و شأن ویژه ی خود، غربتی به وسعت همه ی عالم و مشقّتی در این وسعت دارید. 


✨ما تقریباً همه چیز را در مورد شما می دانیم و خوبان ما آنانند که همه ی آن ها را باور دارند ولی کسی برای شکافتن این غربتِ عالمگیر شما کاری نمی کند. 


✨ما خوب می دانیم که برای حلّ هر مشکلی و در هر وسعتی برنامه ای باید داشت، چرا برای این داهیه ی عالمگیر طاقت فرسا که همه حرث و نسل را قرنهاست به تباهی برده فکری نمی کنيم، چاره‌ای نمی‌سازیم، برنامه ای برای آن تدبیر نمی‌کنیم؟!


اللهم‌عجـل‌لولیڪ‌الفـرج#   



السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز