2777
2789

من فحش ناموسیم میدم خدا نکنه عصبی شم

کاربری ک زرررت میخوای ریپ مخالف بزنی. نزن من اعصاب ندارم یه چی میگم میشینی گریه میکنی. تو تاپیک نظرتو بده و برو دنبال ریپ نباش حرف نزنی نمیگن لالی نترس. (حتی ایماناتونم بوی گناه میده.)از بدا نترس چون میدونی چقدر بدن از خوبا بترس چون نمیدونی چقدر بدن... شما هرچقدرم کوچیک باشی خدا واسه همه به یه اندازه بزرگه.. من همیشه با حرف همه موافقم چون این تنها راهیه ک میتونم ساکتشون کنم🙃اینجا میاین دبیرادبیات نشید هی غلط املایی بگیرید چون خیلی رو مخید. این آخرین سیمکارت از خاندان مادری بود ک تونستم دوباره باهاش ثبت‌نام کنم. فحش نده ک فحش ندم تا باز نترکم.از 97 عضوم ولی 98 بار ترکیدم فقط خط شوهرعمم مونده ک باهاش ثبت‌نام کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صلوات بفرست 

نفس عمیق بکش 

یکم زمان بده ب خودت آب بخور 

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 
😂😂 واقعا؟ چند سالته؟ 

26 چطور

کاربری ک زرررت میخوای ریپ مخالف بزنی. نزن من اعصاب ندارم یه چی میگم میشینی گریه میکنی. تو تاپیک نظرتو بده و برو دنبال ریپ نباش حرف نزنی نمیگن لالی نترس. (حتی ایماناتونم بوی گناه میده.)از بدا نترس چون میدونی چقدر بدن از خوبا بترس چون نمیدونی چقدر بدن... شما هرچقدرم کوچیک باشی خدا واسه همه به یه اندازه بزرگه.. من همیشه با حرف همه موافقم چون این تنها راهیه ک میتونم ساکتشون کنم🙃اینجا میاین دبیرادبیات نشید هی غلط املایی بگیرید چون خیلی رو مخید. این آخرین سیمکارت از خاندان مادری بود ک تونستم دوباره باهاش ثبت‌نام کنم. فحش نده ک فحش ندم تا باز نترکم.از 97 عضوم ولی 98 بار ترکیدم فقط خط شوهرعمم مونده ک باهاش ثبت‌نام کنم
آخه حس میکنم این برخورد برای سن های کمتره نمیدونم 

نه حس نکن 

کاربری ک زرررت میخوای ریپ مخالف بزنی. نزن من اعصاب ندارم یه چی میگم میشینی گریه میکنی. تو تاپیک نظرتو بده و برو دنبال ریپ نباش حرف نزنی نمیگن لالی نترس. (حتی ایماناتونم بوی گناه میده.)از بدا نترس چون میدونی چقدر بدن از خوبا بترس چون نمیدونی چقدر بدن... شما هرچقدرم کوچیک باشی خدا واسه همه به یه اندازه بزرگه.. من همیشه با حرف همه موافقم چون این تنها راهیه ک میتونم ساکتشون کنم🙃اینجا میاین دبیرادبیات نشید هی غلط املایی بگیرید چون خیلی رو مخید. این آخرین سیمکارت از خاندان مادری بود ک تونستم دوباره باهاش ثبت‌نام کنم. فحش نده ک فحش ندم تا باز نترکم.از 97 عضوم ولی 98 بار ترکیدم فقط خط شوهرعمم مونده ک باهاش ثبت‌نام کنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز