بچه ها من دوتا اکانت دارم تو اینستا
یکیش فیکه و بقیه ندارن
اون یکیش هم اکانت اصلیمه
حالا ی نفر ی استوری گذاشته. من با اکانت فیکم ک ایدیشو زدم استوریش برام نیومد
ولی با اکانت اصلیم آمد ک استوری گذاشته
ولی استوریو هنوز باز نکردم
دایره اش هم قرمزه
پس چرا با اون اکانتمم نیومد ک استوری گذاشته؟؟؟؟؟؟؟!!!!!