2789
عنوان

بتا

| مشاهده متن کامل بحث + 295 بازدید | 28 پست
زیاد بره بالا که خوبه من یه هفته بعد موعدم 3800بود 4روز بد 6000 بود الان فهمیدم دوقلوان

خدا حفظشون کنه عزیزم😍😍😍

فقط 14 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
اخه من اول ۹ بود بعد از ۴ روز شد ۴۴  بعد ۴ روز بعد از دومیه شد۸۳۶ موعدم هفته پیش بود اما چون نا ...

عزیزم نگران نباش طیعیه کاملا پیش بینیه من یه فسقلیه پسرم هست واست ان شا الله سالم و سلامت بغلش بگیری

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بتا هر روز دو برابر میشه  روز اول ۴۴ بوده روز دومم ۸۸  روزچهازم باید ۷۰۰ و خورده ای نیبوده ...

وای خدا خیرت بده اولین پست خیلی ترسیدم

فقط 14 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
بتای اول من ۱۹۰بود بعد دو روز شد۸۱۲

شما هم علائم بارداری دارین؟ من فقط ظهرها کمی احساس تعوع دارم با یه کوچولو‌سینه هام‌درد میکنه نمیدونم‌طبیعیه یا نه

فقط 14 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
داروی نازایی مصرف کرده بودی؟؟

سه ما قرص لتروزول و دوفامد می خوردم هرسری تخمکام کیست میشد بخاطر همین این دوره هیچ قرصی جز فولیک اسید و‌ ویتامین دی نخوردم که خدارو شکر واقعا اوکی شد

فقط 14 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز