poiuyt99 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/08 تعداد پست: 723 عنوان #چالش 158 بازدید | 30 پست کمترین نمره ای که تا الان توی امتحان گرفتی چند بوده؟ 😂🤔خودم چهارده 😊 1401/01/27 | 22:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
عروس_قورباقه عضویت: 1400/12/06 تعداد پست: 22799 9 مثل سگ در معبد دروغ تو عبادت خواهم کرد.گناهانم را میگویم و میتوانی چاقوی خود را تیز کنی. آن مرگ بی مرگ را به من تقدیم کن:)
sarire عضویت: 1398/09/16 تعداد پست: 125901 0🤪 بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت... 👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
ابن_کم_برادرابن_زیاد عضویت: 1400/12/04 تعداد پست: 14716 ۰ کاربر ابن کم برادر ابن زیاد هستم🖤 اگه از کامنتم خوشت اومد لایک نکن لطفا اعلانم پر میشه دوست عزیزم🙏
zibaahaa عضویت: 1400/11/17 تعداد پست: 6360 😂چقد خرخون بودی لعنتی3 گرفتم ریاضی😂😑 میخندید وَ در نگاهش غَمی میرقصید.
fatishko80 عضویت: 1398/08/12 تعداد پست: 98941 پنح وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔
سنوریتا عضویت: 1400/10/10 تعداد پست: 28891 صفرآمار داشتیم حال نداشتم بخونم 😁ولی پایان ترم ۲۰ 😎 از بعضی کاربرا يه اسكرين شاتايی تو گوشیمه که فقط دوس دارم باهاتون به مشکل بخورم! 😂🤌🏻♡ ♡ ♡ ♡
دخترک_آرزوهام۲ عضویت: 1399/11/04 تعداد پست: 3539 ۱۱ خواهشا منو دعا کنید به دعاتون محتاجم😔🥺 اگه امضامو باز کردی اینو بدون تو مشکل بدی هستم دعام میکنی؟
selentia_5 عضویت: 1400/08/16 تعداد پست: 19461 ۰ بخاطر رسوندن تقلب ☹️ دوستان منselentia_6 نیستم اشتباه نگیرید من قبل از ایشون بودم اینجا 😊