2789
بعد غذا

بعد غذا بد نیست چون آبکیه؟ چون میگن بعد غذا مایعات نخورین؟ شماخوب شدین؟ 

من تازگیها خیلی  ناراحتی معده شدیددارم. که اصلا به هیچی جواب نمیده. فکر کردم باید با دارو  گیاهی درمان کنم. 

تجربی فهمیدم که اصلا نباید دیر شام بخورم.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بعد غذا بد نیست چون آبکیه؟ چون میگن بعد غذا مایعات نخورین؟ شماخوب شدین؟  من تازگیها خیلی   ...

به من چیزی نگفت در این باره ولی گفت که وسط غذا هیچ نوع از مایعات نخور ماست با غذا نخور


البته بلافاصله هم نمیخورم یه یک ربع بیست دقیقه ای نیم ساعتی تا درستش کنم و خنک بشه طول میکشه


کلا باید رژیم غذایی رو خیلی رعایت کنی ، و معده ات سرد نشه نه با سردیجات نه با محرکها نه با خوراکی هایی که باطن سرد دارن

من از همین سایت دکتر ساینا که نی نی سایت هم تبلیغ میکنه ویزیت گرفتم 

عجب 
به من چیزی نگفت در این باره ولی گفت که وسط غذا هیچ نوع از مایعات نخور ماست با غذا نخور البته بلا ...

ممنون. لطف کردی عزیزم.

مقدار جوشونده چقدر هست؟یک لیوان یا یک استکان مثلا؟

برا من پزشک طب سنتی برای ریفلاکس و ورم نعده و سوزش معده و مری و حتی گلو که با بخار اسید معده سوخته ب ...

عزیزم شما فقط بارهنگ خالی خوردید ؟ من حالم خیلی بده میشه راهنمایی کنید ممنونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 22 ثانیه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792