2777
2789

من دماغم خیلی پهن بود ،الان یکم جمع و جور تر شده ولی همچنان جوش میزنه صورتم

نه مستی نشان کفر است، نه جانماز نشان دینداری. نه پاکان را باکی از مستی، نه مستان را امکان دورویی. نه مویی نمایان نشان از هرزگی، نه چهار قد نشانه پاکی. هرکس هرآنست که ببوید نه آنکه ظاهرش گوید. نه مدافع بدی باش نه در فکر تدفین حقیقت. قضاوت کار ما نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🤔 برا بعضی ها چیز خاصی نمیشه ولی من خودم صورتم جوش می زد فقط

جوشاتون رفت؟

                                      نگران‌نباش..!خدایی‌ که‌ آمار تک‌تک‌ برگای‌ عالم‌ و‌ دارهازاحوال‌ توهم‌ خبر داره..:)))🙃🌿

من بلوغم صورتم جوش زیاد میزنه اما خب دارم درمان میکنم

                                      نگران‌نباش..!خدایی‌ که‌ آمار تک‌تک‌ برگای‌ عالم‌ و‌ دارهازاحوال‌ توهم‌ خبر داره..:)))🙃🌿

من تو بلوغ شبیه نوجوونای داعشی شده بودم 

صورت پراز جوش و منافذباز و مو الان دیگ از اون دوره عبور کردم خداروشکرو یه بینی باد کرده 💔🤣🤣از۱۳سالگی تا ۱۵اینطوری بودم 

دنیا به زن های مقاوم نیاز دارد! زن هایی که بی توجه به محیط پیرامونشان، مشتاق، سرزنده و پرانرژی هستند؛ زن هایی که از گفتن حقیقت یا بیان اعتقاداتشان نمیترسند، سرشار از استعداد، عاطفه و مهربانی هستند. خودشان را با مردها مقایسه نمیکنند یا با سایر زنها نمیجنگند، بلکه همهی انسان ها را همانطور که هستند، میبینند و همواره در جست و جوی زندگی بهتر و عشق پایدار هستند.

فکر میکنم بینیتون گوشتی بود درسته ؟چون مال منم گوشتی و انگار باد داره

آره

نه مستی نشان کفر است، نه جانماز نشان دینداری. نه پاکان را باکی از مستی، نه مستان را امکان دورویی. نه مویی نمایان نشان از هرزگی، نه چهار قد نشانه پاکی. هرکس هرآنست که ببوید نه آنکه ظاهرش گوید. نه مدافع بدی باش نه در فکر تدفین حقیقت. قضاوت کار ما نیست

الان درست شده براتون ؟منم امیدوار باشم😂

توام مثل منی ها؟ من غیر ممکن می‌دونم اینهمه جوش برن هی میگم اونایی ک جوش ندارع صورتشون لز اول نداشتن ولی شاید داشتن تو بلوغ و درست شده😑

                                      نگران‌نباش..!خدایی‌ که‌ آمار تک‌تک‌ برگای‌ عالم‌ و‌ دارهازاحوال‌ توهم‌ خبر داره..:)))🙃🌿
توام مثل منی ها؟ من غیر ممکن می‌دونم اینهمه جوش برن هی میگم اونایی ک جوش ندارع صورتشون لز اول نداشتن ...

من صورتم اصلا جوش نمیزنه یا خیلی کم میزنه اما اره اگه صورتت جوش میزه بعدا درست میشه واسه دختر خالمم همینطور بود

😂من تازه شروع شدم

نگران نباش تموم میشن فقط خیلی بهداشتو رعایت کن مرتب روبالشتیتو عوض کن جوشاتم اصن نترکون ک جاشون میمونه صورتت نسبت ب بعضی مواد غذایی واکنش نشون میده نگران نباش

دنیا به زن های مقاوم نیاز دارد! زن هایی که بی توجه به محیط پیرامونشان، مشتاق، سرزنده و پرانرژی هستند؛ زن هایی که از گفتن حقیقت یا بیان اعتقاداتشان نمیترسند، سرشار از استعداد، عاطفه و مهربانی هستند. خودشان را با مردها مقایسه نمیکنند یا با سایر زنها نمیجنگند، بلکه همهی انسان ها را همانطور که هستند، میبینند و همواره در جست و جوی زندگی بهتر و عشق پایدار هستند.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز