شعل آزاد خیلی بده مخصوصا مغازه داری
شاید خیلی ها قبول نکنن من براساس تجربم میگم
اول اینکه مزایاش پول زیاده که همسرسابق منم داشت وهمه چی فراهم بود برام
بقیش همه معایبه
۱ ساعت کاری بالا
۲شاگردهای خانم وخانم های مختلف میان ومیرن و.. نمیدونم میفهمی چی میگم یانه
این برای همه صدق نمیکنه ولی مغازه داراکثراخیلی لاس میزنن وممکنه تاتهش برن،حتی اگه زن داشته باشن🤦♀️
۳حتی وقتی میاد خونه هم هرآن بهش زنگ میزنن که بایدبره اگه خودش مسئوله وشاگرد نیست
۴ یسره بهش زنگ میزنن
۵ به واسطه ساعت کاربالاش همیشه خستست
۶ معمولا تفریح وایناکم میاد،خرید دوتایی هم ارزو به گور شدم من،چون همیشه فقط پول میداد من بامامانم برم واینا
۷ بددل وشکاک
بقول خودش میگفت ازبس دیدم زنا میان خودشونو به آدم بچسبونن و...
خلاصه من خاطره خوبی ندارم ازاین شغل
چون بشدت ارامش میخواستم،دوست داشتم شوهرم خیلی کنارم باشه،که نبود،دوست نداشتم میلیون میلیون پول بده ولی خودش نباشه
واسه همین سختم بود