2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 381 بازدید | 24 پست

هرچی به اون طرف میریم بااین وضع اقتصادی 

کم گیر بیاد پسری که شغل وخونه وماشین داشته باشه

من بودم قبول میکردم

نظرم وگفتم.


خیلی دوست دارم یه سری تغییرات درون خودم ایجادکنم.استارت تغییرات مثبت 11فروردین1401😄اگه  زدم زیر قولم میام اینجامینویسم که شماها دعوام کنید که عهدم وشکستم😄😃اگه امضام وخوندی وحوصله داشتی بپرس فندق سر قرارت هستی یانه اگه نبودم دعوام کن😄😲😓فندق سرقرارش نبود ولی از18فروردین دوباره تصمیم گرفتم پای عهدم بمونم.چون زدم زیرقولم هرکی امضام وخوند.یادآوری کنه که این سری سر قولم بمونم😄😄(اینجانب فندقی بااراده که تو تصمیمیش موفق شد👏👏)❤❤

مشاوره برید حتما

ایشون کاملا کیس مناسبین ولی شما از نظر سنی و شرایط شاید آمادگیشو نداشته باشید، اینو باید با صحبت دقیق با مشاور که رفتارهای شما و خواسته هاتون رو دقیق تر بررسی میکنه مطرح کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینقدر نامردی زیاد شده مثل همسرسابق من میترسم بعدش بزنه زیرش

اگه یوقت خواستی جواب بدی مشاوره قبل ازدواج برو

واگه درست عین من برات مهمه اونجا تاکید کن حالیش کنن،عین همسرسابق من نزنه زیرحرفش

موقعیتی که گفتی رو همسرمنم داشت چه بسا بیشتر

انشالله اشتباه نکنی

من همونیم که ازامضاهای ژیناگلمن خوشم میاد وبرمیدارم واسه تلگرام وواتساپم استفاده میکنم🥺

عزیزم خونه وماشین در مقابل شروع تا گی جوونیت ارزش نداره من۲۰ازدواج کردم و پشیمونم نه به خاطر همسرم بلکه به خاطر اینکه میتونستم تا ساعت هشت بیرون باشم بدوندغدغه غذای شوهرو خونه داری و مسئولیت ها گردن مادرم بود میتونستم باهمکلاسیای پسر و دختر راحت بریم کافه و خوش بگذرونیم سره کار رفتن و روبرویی با ادمای جدید واقعا حیفه 

چیشد مگه؟؟

شعل آزاد خیلی بده مخصوصا مغازه داری

شاید خیلی ها قبول نکنن من براساس تجربم میگم

اول اینکه مزایاش پول زیاده که همسرسابق منم داشت وهمه چی فراهم بود برام

بقیش همه معایبه

۱ ساعت کاری بالا 

۲شاگردهای خانم وخانم های مختلف میان ومیرن و.. نمیدونم میفهمی چی میگم یانه

این برای همه صدق نمیکنه ولی مغازه داراکثراخیلی لاس میزنن وممکنه تاتهش برن،حتی اگه زن داشته باشن🤦‍♀️

۳حتی وقتی میاد خونه هم هرآن بهش زنگ میزنن که بایدبره اگه خودش مسئوله وشاگرد نیست

۴ یسره بهش زنگ میزنن

۵ به واسطه ساعت کاربالاش همیشه خستست

۶ معمولا تفریح وایناکم میاد،خرید دوتایی هم ارزو به گور شدم من،چون همیشه فقط پول میداد من بامامانم برم واینا

۷ بددل وشکاک

بقول خودش میگفت ازبس دیدم زنا میان خودشونو به آدم بچسبونن و...

خلاصه من خاطره خوبی ندارم ازاین شغل

چون بشدت ارامش میخواستم،دوست داشتم شوهرم خیلی کنارم باشه،که نبود،دوست نداشتم میلیون میلیون پول بده ولی خودش نباشه

واسه همین سختم بود


من همونیم که ازامضاهای ژیناگلمن خوشم میاد وبرمیدارم واسه تلگرام وواتساپم استفاده میکنم🥺

[QUOTE=232401019]شعل آزاد خیلی بده مخصوصا مغازه داری شاید خیلی ها قبول نکنن من براساس تجربم میگم اول اینکه مزایاش پ ...[/QUOTE

وای دقیقا دست رو دلم‌گزاشتی .چند تا فروشنده دختر داره.خیلی دیدم‌که دخترا خواستن مخشو بزنن ولی رفتار ناشایستی از خودش ندیدم .

میترسم قبول کنم یه روز یکی بشینه زیرپاش 

[QUOTE=232401019]شعل آزاد خیلی بده مخصوصا مغازه داری شاید خیلی ها قبول نکنن من براساس تجربم میگم اول ...

خدامیدونه،ولی همسرمن تا جاییکه من حبرداشتم نشستن زیرپاش،ولی تاقهرکردم اونم ازمن خیلی عصبی ورفت واینکاروکرد،هرچند بعدطلاقمون رابطه جنسی هم برقرارکرد بااون شاگردش ولی خب کلا ازاین شعل متنفرم،زن های شاگرد خیلی کم پیش میاد خوب باشن همونکه پیش همسرم بود بامن خیلی خوب بود هروقت میرفتم درمغازه،اصلا بعدطلاقم ذهنم حطورنمیکرد به اون ولی...

من همونیم که ازامضاهای ژیناگلمن خوشم میاد وبرمیدارم واسه تلگرام وواتساپم استفاده میکنم🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز