2789
عنوان

تخمک گذاری

145 بازدید | 17 پست

سلام امروز ۱۵ پریودم بود روز۱۲ پریودم ترشح بی رنگ کشدار داشتم امروزم ترشح سفیدکشدارداشتم خواستم ببینم ترشح تخمک گذاری چجوری هست سفید هست یا بی رنگ؟تواقدام هستم کمکم کنین دوستان

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ببخشیدترشح تخمک گذاری چجوریه؟ترشح وقتی میاد تخمک آزاد شده؟

اجی اصلا ب این چیزا توجه نکن اینا استرست بیشتر میکنن و مانع بارداری ان. فقط اقدام کن و اقدامات لذت ببر و بهش فک نکن. ان شالله زود مامان میشیم

منم‌تو‌اقدام هستم شمابرای پسردار شدن میخواید اقدام کنید یادختر دار شدن؟

دخترمیخوام گلم

من از۱۲ پریودم دوروز ترشح بی رنگ کشدار داشتم ازدیروزم ترشح سفیددارم خواستم ببینم تخمک یعنی آزاد شده؟؟

نه اصلا این ماه لتروزول خوردم نفهمیدم کی هس تخمک گذاریم  همش اقدامم  11 ام باید پری ش ...

منم اصلا روز تخمک گذاریم معلوم نیست ولی ترشح ک میاد احساس میکنم روز تخمک گذاریم هست ولی هنوز نتیجه نگرفتم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792