2777
2789
عنوان

شوهر

| مشاهده متن کامل بحث + 613 بازدید | 33 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گیرمم حق با تو باشه یا نباشه مهم شوهرته که نمیاد دیگه حالا چه بگیم حق با تو یا غیر تو مشکل حل میشه؟ ...

اخه من دارم اماده میشم برم 😐گف رفتی دیگه خونه نیا

من ک دارم اماده میشم برم بم گف رفتی دیگه خونه نیا😐

بنظر من حق با شوهرته من اگه خالم اینجوری دعوتم کنه نمی‌رم حتما باید یا به همسرم زنگ بزنن یه کارت بهمون بدن 

تقصیر دلم نیست تماشای تو زیباست ❣️برای خونه دارشدنم دعا کنید🙏 مامان عزیزم خیلی زود تنهامون گذاشتی 😔🖤 لطفاً هرکی امضامو دید یه صلوات برای شادی روح مادرم بفرسته 🙏
من ک دارم اماده میشم برم بم گف رفتی دیگه خونه نیا😐

بیخودکرده تو برو هیچ کارنمیکنه

هرکسی روممکنه ببخشم ولی اونایی که نزاشتن جوونی کنم وتواوج جوونی کاری کردن که دلم پیرشه روهیچوقت نمیبخشم...!
شما همسرشی😁

😂😂نه ولی برامنم اتفاق افتاده پشیمونم چرا گوش دادم 

هرکسی روممکنه ببخشم ولی اونایی که نزاشتن جوونی کنم وتواوج جوونی کاری کردن که دلم پیرشه روهیچوقت نمیبخشم...!

حق که داره ولی دیگه زیاد داره ریزه گیری میکنه میتونین برین بعدن گله کنید بعدشم به زن خونه زنگ میزنن نه مرد ببخشید شوهرت چس کنشو زده تو برق خودت برو اگه عروسی سمت خودشون بود با سر میرف

در یک شب از شب های زیبا خدا تورا در دستانمان قراررداد و مارو لایق تو دانست از ان پس تو به زندگیمان رنگ ومعناو مفهوم دادی...پسرمون دارا عشق زندگیه مامانو باباش   یه مردادیه جذاب   

اگه کلا به همه ندادن که ناراحتی الکیه

اگه به بعضیا دادن به شما ندادن بله حق داره ناراحت بشه

یا اگه رابطه تون خیلی نزدیکه خوب اشکال نداره ندادن

ولی به نظرم باید میدادن ما برای عروسی داداشم به همه خواهر برادرهای پدر و مادرم و بچه هاشون کارت دادیم و زنگ زدیم 


ما به جرم ساده لوحی این چنین تنها شدیم💔    مردمان این زمونه با دورنگی خوش ترن💘
من ک دارم اماده میشم برم بم گف رفتی دیگه خونه نیا😐

ولش کن زندگی تو به خاطر یه عروسی خراب نکن

باهاش حرف بزن بگو اونا عقلشون نکشیده بیا به خاطر دل خودمون بریم .یکم ناز و عشوه بیا براش😂

قیول نکرد نرو 

ما به جرم ساده لوحی این چنین تنها شدیم💔    مردمان این زمونه با دورنگی خوش ترن💘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز